معاونان وزارت ارتباطات از پارک فاوا بازدید کردند

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) بازدید کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز _سه‌شنبه ۲۵ آبان‌ماه_ علی اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ محمد خوانساری، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و وحید یزدانیان، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات با همراهی محمد جعفر صدیق، رئیس پارک فاوا بازدید کردند.

انصاری در این بازدید با اشاره به لزوم تعامل بیشتر بخش‌های مختلف در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: وظیفه ما در وزارت ارتباطات این است که بیش‌ازپیش، با برنامه‌ریزی جدید و افزایش تعاملات ظرفیت‌های موجود را شکوفا کنیم و برای شروع هم، جمع امروز می‌تواند آغازی برای تعامل بیشتر و هم‌افزایی بهتر باشد.

خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات نیز در این بازدید، با تأکید بر این‌که تنها پیش برد برنامه‌ها، داشتن یک برنامه هم‌افزا است، گفت: نگاه این برنامه باید به زنجیره خدمات و تکالیفی که می‌تواند ارائه بدهد باشد تا نهایت هم‌افزایی و تشریک‌مساعی رخ دهد.

یزدانیان، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این بازدید گفت: باید نه‌تنها باور وزارت ارتباطات به ظرفیت‌های پارک فاوا افزایش پیدا کند، بلکه کمک کنیم تا پارک به جایگاه خود نزد بخش خصوصی و استارت‌آپی هم‌دست یابد.

وی افزود: به‌منظور توسعه فعالیت‌های پارک فاوا، پژوهشگاه آماده همکاری در بازنمایی جایگاه آن در زنجیره تحقیق تا بازار است.

منبع: فارس

کد خبر 535681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.