بیش از یک هزار نفر در طرح عملیات زمستانه شهرداری فعال خواهند بود

سرپرست شهرداری زنجان گفت: شهرداری با تمام قوا و تجهیزات آماده برف‌روبی و یخ زدایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور سلطان محمدی در مراسم مانور ستاد عملیات زمستانی شهرداری با بیان اینکه عملیات زمستانه به دلیل شرایط جوی در مناطق سردسیر از آبان ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: با تشکیل کمیته زمستانه و با بهره‌گیری از بخش خصوصی یک هزار نفر از نیروی انسانی با تجهیزاتی چون گریدر، کامیون در صدد ارائه خدمات به شهروندان خواهند بود.

وی با بیان اینکه لایروبی کانال‌ها و انهار سطح شهر آغاز می‌شود، افزود: با تمهیدات اندیشیده شده شاهد آب گرفتگی معابر نخواهیم بود و طی جلسات متعدد با مدیریت بحران، اورژانس و هلال احمر خدمات مطلوبی را به همشهریان ارائه خواهیم داد.

در ادامه منصور مرادلو، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برخی از کانال‌ها نیاز به لایروبی و یا ترمیم آسفالت دارد، تصریح کرد: باید مناطق مختلف شهرداری آمادگی چنین بحران‌هایی باشد در حال حاضر بخشی از ماشین‌آلات شهرداری مربوط به بخش خصوصی است و میدان انقلاب در جذب آب مشکل دارد، که درصدد حل آن خواهیم بود.

وی انتقال آب از غرب به شرق شهر را از ایرادات مهم حوزه خدمات شهری زنجان دانست و تاکید کرد: با ادامه این روند شهروندان ساکن در جنوب شهر آسیب می‌بینند، لذا باید کانال‌هایی به صورت رینگی در اطراف شهر وجود داشته باشد تا توزیع متوازن انجام شود و حجم سنگین آب وارد منازل نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شهرداری دستگاه لجن‌کش خریداری کرده است، گفت: باید یک ماشین بر روی این دستگاه سوار باشد که وقتی منازل شهروندان پر از آب شد آن را به راحتی تخلیه کند.

کد خبر 535615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.