شهرداری ساختمان‌های بلندمرتبه را به تجهیزات ایمنی مجهز کند

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تجهیزات شهرداری در مقابله با بحران هر چه بیشتر باشد بهتر است.

صفی‌اله کرامتی امروز دوشنبه ۲۴ آبان ماه در حاشیه مانور ستاد عملیات زمستانی شهرداری و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه هفته گذشته شاهد بارش رحمت الهی و برکات زیادی در روستاها و شهرها بودیم، اظهار کرد: معمولاً سال‌های گذشته غافلگیر می‌شدیم که امسال این اتفاق نیافتاد.

وی با بیان اینکه از شهروندان انتظار داریم که در روزهای برفی از سفرهای از غیرضروری خودداری کنند، افزود: شهرداری با این مانور اعلام آمادگی کرده است که امیدواریم در روزها و ماه‌های آتی شاهد نزولات جوی باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از اضافه شدن ماشین آلات سنگین و پیشرو در راهداری خبر داد و خاطرنشان کرد: با تشکیل بانک اطلاعاتی تمام ماشین آلات معادن، ارتش تیپ ۲۱۶و سپاه در مواقع بحران به کمک مدیریت بحران می‌آیند.

کرامتی به کمبود تجهیزات آتش نشانی زنجان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر آتش نشانی نردبان ۳۶ متری دارد که برای طبقات بالا حتماً نیاز به نردبان بلندتری وجود دارد.

وی تاکید کرد: شهرداری باید ساختمان‌های بلند مرتبه را به تجهیزات ایمنی مجهز کند چرا که آتش در ۵ دقیقه اول خاموش می‌شود اما در ۲۰ دقیقه بعد باید از ادامه آتش‌سوزی جلوگیری کنیم.

کد خبر 535612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.