آغاز فعالیت زیباترین بازار کریسمس اروپا در بوداپست

دیدنی‌ترین بازار کریسمس اروپا در بوداپست، پس از یک وقفه یک ساله ناشی از همه‌گیری کووید -۱۹ از ۱۹ نوامبر به راه خواهد افتاد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری بوداپست علیرغم تعداد بالای موارد مبتلایان به کرونا تصمیم گرفت امسال بازار معروف کریسمس این شهر را در میدان معروف بوداپست در مقابل کلیسای سنت استفان با اقدامات پیشگیرانه برگزار کند. البته این بازار فقط برای بازدیدکنندگانی مجاز است که دارای کارت مصونیت کووید ۱۹ هستند.

بازار کریسمس در ۱۹ نوامبر افتتاح می‌شود و به مدت ۴۳ روز تا ۱ ژانویه ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت. برای جلوگیری از ازدحام و تسهیل بررسی کارت‌های مصونیت، یک حصار بسیار زیبا در اطراف میدان با سه ورودی و یک ورودی چهارم اضطراری در روزهای شلوغ ایجاد می‌شود. علاوه بر گواهی کووید ۱۹، ارائه یک کارت شناسایی شخصی در این نقاط ورودی مورد نیاز است.

مسئول برگزاری زیباترین بازار کریسمس اروپا در این رابطه گفت: "با وجود موج چهارم همه‌گیری، واضح است که گردشگران بین‌المللی و مهمانان خارجی برای حضور در این رویداد ممکن است به پایتخت مجارستان سفر کنند. مدیریت شهری قصد دارد رویدادهای هیجان‌انگیز پایتخت در این دوران، به ویژه بازار کریسمس در میدان Vörösmarty، برای ساکنان شهر مقرون به صرفه باشد."

به همین دلیل است که امسال از کیترینگ‌ها خواسته شده است که یک وعده غذایی را با قیمت ثابت ۴ یورو ارائه دهند تاخوراک‌های بیشتری در اختیار افراد بیشتری قرار بگیرد.

بازار کریسمس بوداپست که به طور مداوم در بین ۱۰ بازار زیبا در اروپا رتبه بندی شده است، در رقابت آنلاین سنتی که توسط پورتال بهترین مقصد اروپا برگزار می‌شود، به عنوان بهترین بازار کریسمس در اروپا در سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

آغاز فعالیت زیباترین بازار کریسمس اروپا در بوداپست

کد خبر 535514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.