بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

پیش بینی می‌شود روند قیمت بیت کوین نوسانی بین ۶۴ تا ۶۶ هزار واحد باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۴ هزار و ۶۱۱ دلار
  • اتریوم چهار هزار و ۵۹۴ دلار
  • کاردانو دو دلار و چهار سنت
  • بایننس کوین ۶۴۱ دلار و ۸۱ سنت
  • دوج کوین ۲۶ سنت
  • ریپل یک دلار و ۱۸ سنت
  • پولکادات ۴۶ دلار و ۳۰ سنت
  • سولنا ۲۳۵ دلار و ۱۲ سنت
  • ترا ۵۱ دلار و شش سنت
  • شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۵۳ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش بینی رفتار نوسانی بین ۶۴ تا ۶۶ هزار واحد را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

فابیو پانتا: یوروی دیجیتال به عنوان یک پول قانونی در منطقه اتحادیه اروپا یک دستاورد محتمل است.

فابیو پانتا (Fabio Panetta) عضو هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا – فاش کرد که نسخه دیجیتالی یورو ممکن است به یک ارز قانونی در منطقه اروپایی تبدیل شود.

یورو دیجیتال “نباید بدیهی تلقی شود”

همانطور که بلومبرگ گزارش داد، اقتصاددان ایتالیایی و عضو بانک مرکزی اروپا – فابیو پانتا – در طی یک میزگرد در هلسینکی فنلاند به این ابتکار اشاره کرد. وی تاکید کرد که اگر بانک مرکزی اروپا به تلاش‌های خود برای راه‌اندازی ارز دیجیتال ادامه دهد، شکل جدید پول همه شانس‌ها را برای تبدیل شدن به ارز قانونی در داخل مرزهای اتحادیه اروپا خواهد داشت.

پانتا افزود: مقامات این تلاش را در دو سال آینده به طور کامل بررسی خواهند کرد. با این وجود، ایتالیایی معتقد است که دستیابی به چنین حرکتی “نباید بدیهی تلقی شود” و مؤسسه مالی باید بسیار محتاط باشد.

هفته گذشته، او با این استدلال مخالفت کرد که یورو دیجیتال در میان سایر ارزهای جایگزین «زائد» خواهد بود، زیرا بانک مرکزی اروپا قصد دارد CBDC خود را مقرون به صرفه کند و قابلیت استفاده آن را تضمین کند. مورد دوم حیاتی است زیرا می‌تواند پذیرش گسترده‌تری را در میان جمعیت عمومی فراهم کند. این اقتصاددان ایتالیایی افزود که ارز دیجیتال بانک مرکزی به اندازه کافی جذاب خواهد بود تا توجه جامعه را به خود جلب کند.

در طول این رویداد، الویرا نابیولینا – رئیس بانک روسیه – با پانتا در مورد اینکه یک ارز دیجیتال بانک مرکزی چگونه باید باشد به توافق رسید.

چند ماه پیش، او اظهار داشت که CBDCها که تحت کنترل دولت کار می‌کنند، آینده شبکه مالی را نشان خواهند داد. از سوی دیگر، او منتقد سرسخت دارایی‌های دیجیتال خصوصی است که به نظر او بسیار نوسان دارند و سرمایه‌گذاران در صورت سر و کار داشتن با آن‌ها می‌توانند “مبالغ هنگفتی” را از دست دهند.

یورو دیجیتال می‌تواند سبزتر از بیت کوین باشد

در اوایل سال جاری، بانک مرکزی اروپا برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی مرحله تحقیقاتی پروژه یورو دیجیتال که به مدت ۲۴ ماه ادامه خواهد داشت، برجسته کرد. در دوره آزمایشی، بخش تحقیقات بانک مرکزی اروپا “به دنبال رسیدگی به مسائل کلیدی در مورد طراحی و توزیع” خواهد بود، زیرا نسخه دیجیتالی یورو “باید بتواند نیازهای اروپایی‌ها را برآورده کند.”

علاوه بر این، CBDC باید از فعالیت‌های غیرقانونی جلوگیری کند و از هرگونه تأثیر نامطلوب بر ثبات مالی و سیاست پولی جلوگیری کند. کریستین لاگارد – رئیس بانک مرکزی اروپا – گفت محصول مالی باید “ایمن ترین شکل پول” باشد.

در نهایت، بانک مرکزی اروپا وعده داد که مصرف انرژی یورو دیجیتال در مقایسه با بیت کوین «ناچیز» خواهد بود. البته شایان ذکر است که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و ارز دیجیتال اصلی دارایی‌های متفاوتی هستند.CBDC یک نسخه دیجیتالی از ارز فیات یک کشور است که بانک مرکزی هنوز در کنترل کامل آن است. فاقد هرگونه تمرکززدایی است زیرا یک مرجع واحد وجود دارد که سیاست و مقررات پولی را شکل می‌دهد.از سوی دیگر، بیت‌کوین کاملاً برعکس است، به همین دلیل است که بسیاری معتقدند ظهور CBDC می‌تواند مردم را حتی بیشتر به سمت BTC سوق دهد.

اعلام جزئیات توسط صرافی کراکن برای لیست کردن شیبا اینو در هفته

برایان هافمن (Brian Hoffman)، سرپرست بخش محصولات Kraken، یکی از صرافی‌های پیشرو رمز ارزها، اشاره کرده است که ممکن است در نهایت ارز دیجیتال Shiba Inu (SHIB) را فهرست کند.

هافمن توئیت کرد که در مورد هفته آینده “احساس خوبی” دارد و یک GIF اضافه کرد که سگ شیبا اینو را در حال تایپ کردن روی لپ‌تاپ به تصویر می‌کشد.

کراکن در یک توئیتی که به شدت فراگیر شد، اعلام کرده بود که این میم کوین را در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) لیست خواهد کرد. با این حال، صرافی سپس از قول خود عقب نشینی کرد: “ما خیلی واضح گفتیم که در حین حرکت در فرآیند بررسی لیست کردن هستیم، کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد، که بسیار زمان بر است. مشارکت جامعه تنها بخشی از این فرآیند است.”

جامعه ارزهای رمزنگاری شده این صرافی پیشرو رمز ارزی را به استفاده از شهرت شیبا اینو برای تقویت تعامل خود متهم کرده است. اکنون، به نظر می‌رسد که پلتفرم معاملاتی بالاخره در حال حرکت به سمت لیست کردن است و ارتش شیبا را مجذوب خود کرده است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، جمینی، صرافی رمزنگاری متعلق به کامرون و تایلر وینکلووس، هفته گذشته پشتیبانی از شیبا اینو را اضافه کرد و به Coinbase و Binance.US پیوست تا دوج کوین را شکست دهد. شیبا اینو در زمان نگارش این مقاله در صرافی‌های بزرگ با قیمت ۰.۰۰۰۰۵۳ دلار معامله می‌شود. نسبت به اوج قیمتی خود ۳۸.۵ درصد کاهش یافته است.

آشنایی با ارز دیجیتال yooshi

یوشی توکنی در زنجیره هوشمند بایننس است که دارای ویژگی‌های مختلفی است. نام و تصویر یوشی برگرفته و الهام از یک دایناسور در بازی سوپر ماریو است که نام او یوشی بوده است.

به گفته تیم پشتیبان یوشی این توکن با مکانیزم سوزاندن، کل گردش تولید یوشی به طور تصاعدی کاهش می‌یابد. علاوه بر این با ترکیب مکانیزم سوزاندن، عملکرد ابتکاری نقدینگی خودکار و NFT با یکدیگر نقدینگی یوشی مجاز است که به سرعت افزایش یابد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یوشی این است که یک مرکزیت زدایی در مقیاس بزرگ را انجام می‌دهد که در سایر توکن‌ها بسیار کم است.

به عبارت دیگر توکن یوشی YooShi یک میم توکن MEME Token جامعه محور و منصفانه است که هم سرگرمی و هم سود را به همراه دارد. توکن یوشی کاملاً به صورت منصفانه توزیع می‌گردد و هیچ توکنی به تیم آن تخصیص نیافته است. یوشی با ویژگی‌های پاداش استاتیک، خرید LP و سوختن دستی برنامه‌ریزی شده است.

همچنین یوشی از دسته ارزهای دیجیتال به نام میم کوین و از سر دسته دوج کوین است. این گروه ارزها به خصوص دوج کوین و شیبا تحت تأثیر هیاهوی اجتماعی در چند ماه اخیر رکوردهای قیمتی فوق العاده‌ای را به ثبت رساندند.

میم کوین (memecoin) یا جوک کوین ارز دیجیتالی است که از رواج یک شوخی اینترنتی آغاز می‌شود. درواقع، می‌توان گفت میم کوین ایده طنزی است که تبدیل به یک ارز دیجیتال می‌شود و جالب اینجاست که بسیاری از میم کوین‌ها ارزش بازار بالایی پیدا می‌کنند.در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۱ تیم یوشی رمزارز خود را با نام YooShi در صرافی پنکیک سواپ و سپس در صرافی ال بانک لیست کرد و سپس در این پلتفرم شروع به قیمت گزاری و ثبت رکوردهای قیمتی این رمزارز شد. YOOSHI بر بستر بایننس اسمارت چاین قرار دارد.

یوشی یک توکن کاملاً غیر متمرکز است. در طی هر معامله سه عملکرد ساده رخ می‌دهد:

-پاداش‌های استیکینگ

-تولید توکن‌های lp

توکن سوزی دستی

یوشی یا YooShi از یک MemeCoin غیر متمرکز به متاورس بازی یوشی توسعه یافته است که ارز دیجیتال آن با نماد YOOSHI شناخته می‌شود و اختصاص داده شده به ساخت یک پل بین بازی P۲E و گیمرها و ساخت بازی نه تنها برای سرگرمی بلکه سود آوری نیز مد نظر است.یوشی یک توکن ضد تورم و جامعه محور که ۱۰۰ درصد غیر متمرکز است. این پروژه توسط جامعه یوشی با استفاده از رأی‌گیری اداره و کنترل می‌شود.

ویژگی‌های ارز دیجیتال yooshi

غیرقابل کنترل، راه اندازی عادلانه، فارمینگ اتوماتیک ایمن، افزایش کف قیمت به طور مداوم و ایمنی در برابر شوک نهنگ یا Whale Shock از ویژگی‌های توکن یوشی محسوب می‌شود. همچنین متامسک و تراست والت از مهم‌ترین کیف پول‌های این توکن هستند. برای خرید یوشی می‌توانید مقداری بایننس کوین را از صرافی بایننس خریداری کرده و آن را به بایننس اسمارت چین BSC ارسال کنید و در آنجا بایننس کوین را به توکن یوشی تبدیل کنید. صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ و هات بیت از صرافی‌های ریز توکن یوشی است. یوشی تیم بسیار فعالی دارد که با هولدران شفاف است. جامعه یوشی همیشه در تصمیم گیری‌های آینده YooShi حرفی برای گفتن خواهد داشت و تصمیم گیری‌ها بر اساس نظرسنجی انجام می‌گیرد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 535507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.