کاهش محسوس دما در اکثر مناطق استان/بارش باران وبرف در مناطق غرب و شمال

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران و برف به ویژه در مناطق غرب و شمال استان را شاهد خواهیم بود که بارش‌ها در این مناطق عمدتاً به صورت برف و همراه با مه آلودگی خواهد بود. کاهش محسوس دما بین هشت تا ۱۰ درجه در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی عسگریان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی ناپایدار طی امروز در استان اصفهان، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از فردا سامانه بارش‌زا به استان نفوذ می‌کند و منجر به افزایش ابر در سطح استان می‌شود در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در اکثر مناطق استان وضعیت جوی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید دیده می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: بارش باران و برف به ویژه در مناطق غرب و شمال استان را شاهد خواهیم بود که بارش‌ها در این مناطق عمدتاً به صورت برف و همراه با مه‌آلودگی خواهد بود، اختلال در تردد شهری و جاده‌ای به ویژه در غرب استان دور از انتظار نیست، از روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه کاهش محسوس دما بین هشت تا ۱۰ درجه در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۶ و دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: خور و بیابانک با دمای ۲۰ و فرودگاه شهید بهشتی با دمای یک درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 535492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.