دستگیری یکی از متهمان تیراندازی مرگبار در ارومیه

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری یکی از متهمان تیراندازی مرگبار در ارومیه خبر داد.

به گزارش ایمنا، ناصر عتباتی اظهار کرد: در پی مشاجره در فضای مجازی و تلفنی بین طرفین درگیری به خاطر اختلافات طایفه‌ای، در ساعت ۱:۴۵ بامداد روز جمعه گذشته متهمین به درب منزل مقتولین مراجعه و با اقدام به تیراندازی منجر به فوت یک نفر در محل و مجروح شدن سه نفر دیگر شدند و از محل متواری شدند که یکی از مجروحین به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت نمود.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از این حادثه تلخ موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و با اقدامات به موقع قضائی و انتظامی بلافاصله یکی از متهمان اصلی دستگیر و سایر متهمان نیز تحت تعقیب قرار گرفتند که قطعاً در اسرع وقت دستگیر خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: که در این درگیری که ناشی از یک اختلاف طایفه‌ای بود متأسفانه دو نفر از همشهریان به علت مسائل بی‌ارزش و پیش پا افتاده، جان خود را از دست دادند و خانواده‌های خود را داغدار کردند در حالی که شاید به سادگی این موضوع قابل حل بود و این اتفاق ناگوار پیش نمی‌آمد.

عتباتی ضمن درخواست خویشتن‌داری از طرفین نزاع و دعوت به آرامش آنها گفت: اقدامات و برخورد قاطع قضائی با مسببان معمول خواهد شد و اجازه بی‌قانونی را به هیچ وجه به مخلان امنیت مردم نخواهیم داد و دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هرکسی که آرامش و امنیت مردم را بر هم می‌زنند برخور قاطع نموده و آن‌ها را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 535451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.