حمایت جشنواره هات داکس کانادا از «مسیرهای زنانه»

مستند سینمایی «مسیرهای زنانه» به کارگردانی مرجان خسروی، تولید مشترک ایران و اسپانیا حائز حمایت مالی (فاند) جشنواره‌ معتبر و بین‌المللی هات داکس کانادا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جشنواره مستند هات داکس کانادا بزرگ‌ترین رویداد فیلم مستند و بازار فیلم در آمریکای شمالی و مورد تأیید آکادمی اسکار است. این جشنواره همه ساله با هدف تشویق و ترغیب فیلم‌سازان بومی، در قالب فاندی موسوم به بین فرهنگی از معدود پروژه‌های در دست تولید کشورهای مختلف، حمایت می‌کند. پروژه‌هایی که فاند کراس کارنتس را دریافت می‌کنند در بخش فروم (پیچینگ) جشنواره‌ی هات داکس ۲۰۲۲ حضور خواهند داشت و از یک سال فلوشیپ جشنواره برخوردار می‌شوند.

فاند کراس کارنتس با همکاری کمپانی نتفلیکس و بنیاد پانیکارو، تنها از چهار پروژه مستند بین‌المللی حمایت کرده که پروژه‌ی مستند «مسیرهای زنانه» از ایران، یکی از این چهار پروژه‌ی سینمایی است. عرضه و پخش جهانی «مسیرهای زنانه» بر عهده میلاد خسروی است، همچنین عباس رفیعی به عنوان صدابردار، لقمان سخنور تدوینگر، علی کشاورز مشاور رسانه‌ای، مهدی آزادی فیلم‌بردار و میلاد خسروی خسروی، مهدیه سادات محور و استفانی ون لوکوویچ تهیه کننده این فیلم است.

لازم به ذکر است که جشنواره هات داکس از هشتم تا هجدهم اردیبهشت در شهر تورنتو برگزار خواهد شد.

کد خبر 535433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.