چرا پارسیان هنوز شهردار ندارد؟

رئیس شورای اسلامی شهر پارسیان گفت: شهردار منتخب با رویکرد داشتن روحیه کار اجتماعی و عمرانی، مردم‌داری و پاکدستی انتخاب شد و همچنان منتظر جواب قطعی از طرف استانداری خواهیم ماند.

محمود رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در پاسخ به این سوال که چرا شهر پارسیان استان هرمزگان با وجود ماه‌ها پس از روی کار آمدن دور جدید شورا هنوز شهردار ندارد، اظهار کرد: دور ششم شورای اسلامی شهر پارسیان پس از مراسم تحلیف، بدون هدر دادن وقت و پس از بررسی گزینه‌های تصدی شهرداری و برنامه های ارائه شده و عملکرد هر یک از آن‌ها یک گزینه را تأیید و به فرمانداری ارسال کرد تا فرایند تایید شهردار ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: در هر تیم و مجموعه‌ای اختلافات سلیقه به وجود می‌آید تا یک گزینه مناسب در نظر گرفته شود که شورای اسلامی شهر پارسیان نیز این قاعده مستثنا نیست اما اعضای شورا همدل و همگام با هم مسائل را حل می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر پارسیان به معرفی گزینه تأیید شده در شورای شهر به عنوان شهردار آینده پارسیان پرداخت و تصریح کرد: شهردار منتخب با رویکرد داشتن روحیه کار اجتماعی و عمرانی، مردم‌داری و پاکدستی انتخاب شد و با توجه به اینکه در چند دوره قبل کرسی شهرداری پارسیان را به عهده داشته و در کلانشهر شیراز مسئول بوده است، انتخاب شد.

رحیمی اضافه کرد: هدف ما در مجموعه شورا این است که از همه ظرفیت‌های شهر استفاده شود. با روی کار آمدن شورای جدید با وجود داشتن سرپرست در شهرداری، کارهای خوبی در زمینه جمع‌آوری نخاله، فضای سبز، روشنایی معابر و پارک‌ها و نصب برج گلزار شهدا انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر تلاش می‌کند که هر چه زودتر شهردار پارسیان تایید شود و همچنان منتظر جواب قطعی از طرف استانداری خواهیم ماند.

کد خبر 535424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.