تاکید نمایندگان بر توجه به ایتام، کودکان و زنان بدسرپرست

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از استماع گزارش رئیس سازمان بهزیستی کشور در مورد برنامه‌ها و سیاست‌های این سازمان خبر داد.

زهرا شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست روز گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون بهداشت روز گذشته میزبان رئیس سازمان بهزیستی کشور بود. در ادامه این نشست نمایندگان بر ضرورت توجه به اولویت‌بندی‌ها در این سازمان مانند ایتام، کودکان و زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست، زنان سرپرست خانوار و اجرای قانون حمایت از معلولان تاکید کردند.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون یادآور شدند موادی که در برنامه ششم توسعه مغفول مانده است باید در برنامه هفتم توسعه مورد توجه و بازبینی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای این کمیسیون برای حضور در کمیسیون مشترک طرح تأسیس صندوق‌های ذخیره دانشگاهیان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و تاکید کرد: روح‌الامینی، محسنی بندپی، فاضلی، آریان‌پور، محمدبیگی، سید مرتضی خاتمی، میرمحمدی و اسحاقی برای عضویت در کمیسیون مشترک این طرح انتخاب شدند.

شیخی با یادآوری استماع گزارش مسئولان سازمان بسیج در مورد اقدامات انجام شده در حوزه سلامت، ادامه داد: مسئولان بسیج گزارشی را در مورد اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه و نظر کمیسیون توجه به نگاه پیشگیری بود و از تلاش‌ها و زحمات آنها در کرونا تقدیر شد.

کد خبر 535408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.