رفت و روب یک میلیون و هشتصد هزار متر مربع از معابر شاهین شهر

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر گفت: چشم انداز حوزه خدمات شهری شهرداری رسیدن به سطح مناسبی از استانداردهای خدمات شهری در ابعاد کمی و کیفی بوده که در این راستا خوشبختانه به حد مطلوبی از ارائه خدمات به شهروندان رسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شاهین شهر، حیدر صادق گلی اظهار کرد: واحدهای حوزه اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر را شامل امور شهر، ایمنی و بهداشت محیط زیست(HSE)، زیبا سازی، رفع سد معبر، تأسیسات، اجراییات و کنترل ساختمان، آرامستان، تعمیرات و نگهداری موتوری و امانی عنوان نمود و اظهار داشت: کارکنان و کارگران شاغل در واحدهای مذکور همواره با وحدت و یکدلی برای داشتن شهری زیباتر تلاش و کوشش می‌نمایند.

وی به جمع آوری صد تن زباله در شبانه روز و رفت و روب یک میلیون و هشتصد هزار متر مربع از معابر سطح شهر به صورت روزانه توسط پاکبانان خدوم اشاره و خاطرنشان کرد: علی رغم اطلاع رسانی‌های مکرر و متنوع در مورد زمان قرار دادن زباله در خارج از منزل ولی متأسفانه برخی از شهروندان عزیز به صورت نامنظم و خارج از وقت‌های تعیین شده اقدام به گذاشتن زباله‌های خود در بیرون از منزل می‌نمایند که این معضل ضمن تغییر سیمای شهر، سلامت شهروندان را نیز به خطر می‌اندازد.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر با بیان اینکه شاهین شهر یکی از شهرهای جدیدالاحداث با شهروندانی باسواد در کشور مطرح است، تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود با وحدت و همدلی خادمان خود را در شهرداری یاری کنند تا شاهد شهری زیباتر از گذشته در سطح استان و کشور باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت به خلق خدا یکی از بزرگترین مواهب الهی است، گفت: همه باید در راستای خدمتی صادقانه به مردم فهیم و فرهیخته شهر تلاش و کوشش کنیم.

کد خبر 535389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.