تعدیل نیرو نداریم / عدم امکان جذب نیروی جدید در شهرداری مشهد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد با رد برخی شایعات در فضای مجازی در خصوص انجام تعدیل نیرو، گفت: هیچ دستور و بخشنامه‌ای در ارتباط با انجام تعدیل نیرو در شهرداری نداشته‌ایم و چنین موضوعی صحت ندارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، آیدا مهربان اظهار کرد: با توجه به قوانین اکنون شهرداری مشهد امکان جذب نیرو را ندارد و بر همین اساس ما از ظرفیت موجود در بخش‌های مورد نیاز استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: طبق قوانین بالا دستی در صورت نیاز به جذب نیرو باید مجوز این کار از سازمان امور اداری و استخدامی کشور اخذ شود که با توجه به نداشتن چنین مجوزی نیروی جدیدی جذب نشده و تنها تغییر وضعیت تعدادی از نیروها که قبلاً مجوز آن از وزارت کشور دریافت شده طبق مقررات در حال انجام است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد ادامه داد: لذا درمجموع هیچ‌گونه تعدیل نیرویی در شهرداری مشهد در دستور کار نبوده و در سرفصل بودجه هیچ بخشی نیز این موضوع دیده نشده است؛ اگر مواردی وجود دارد به معاونت برنامه‌ریزی اطلاع داده شود.

وی ادامه داد: همچنین در کنار این موضوع، امکان هیچ جذب نیرویی نیز در مجموعه شهرداری وجود ندارد و در صورت نیاز با جابجایی از نیروهای موجود استفاده خواهد شد.

کد خبر 535383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.