انتشار کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تنکابن

شهردار تنکابن گفت: به زودی بسته‌های سرمایه‌گذاری شهر تنکابن مطالعه و تهیه خواهد شد و کتابچه فرصت‌های سرمایه گذاری را با حداقل ۲۰ فرصت منتشر خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، محمد ابراهیم لاریجانی اظهار کرد: تنکابن علاوه بر گردشگر پذیر بودن، بسترهای سرمایه‌پذیری زیادی را در خود جای داده است.

وی افزود: به زودی بسته‌های سرمایه‌گذاری شهر تنکابن مطالعه و تهیه خواهد شد و کتابچه فرصت‌های سرمایه گذاری را با حداقل ۲۰ فرصت منتشر خواهیم کرد.

شهردار تنکابن خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های دریایی، ساحلی، فراساحل، ظرفیت‌های کشاورزی و گل و گیاه، رودخانه‌های تنکابن، روستاهای زیبا، آبگرم طبیعی، طبیعت بکر، غذاهای متنوع و مردم با فرهنگ تنکابن، منابعی است که سرمایه گذاران را تشویق و تحریک می‌کند.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه پسماند و بازیافت و تفکیک از مبدا، شهربازی، مجتمع‌های تجاری توریستی، سینما و سایر پروژه‌های شهری از جمله ظرفیت‌هایی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند در کنار شهرداری مشارکت کنند.

لاریجانی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در ماه‌های آینده، چندین گروه سرمایه گذار داخلی و خارجی برای بازدید از ظرفیت‌های تنکابن به این منطقه سفر خواهند کرد، گفت: شهرداری تنکابن به زودی پس از هماهنگی با شورای شهر، مشوق‌های سرمایه‌گذاری و شرایط مشارکت در سرمایه‌پذیری را اعلام می‌کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 535345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.