افزایش تعامل میان شهرداری تبریز و دستگاه‌های خدمات رسان

شهردار تبریز گفت: راه‌های افزایش تعامل بین دستگاه‌های خدمات‌رسان با شهرداری، هم‌‎افزایی در جهت توسعه و آبادانی شهر و بهبود شرایط نیروی انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بر افزایش همکاری‌های دوجانبه تأکید شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رنجبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"در دیدارهایی جداگانه میزبان مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی، مدیرعامل ایرانسل، انبوه‌سازان استان، شورای شهر باسمنج، اعضای سازمان نظام مهندسی معدن و فرماندهان یگان‌ویژه ناجا بودم.

در این دیدارها راه‌های افزایش تعامل بین دستگاه‌های خدمات‌رسان با شهرداری تبریز، هم‌‎افزایی در جهت توسعه و آبادانی شهر و بهبود شرایط نیروی انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بر افزایش همکاری‌های دوجانبه تأکید شد.

جعفر سمساری، مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی در دیدار با شهردار تبریز پیرامون مسائل بیمه‌ای و دیگر مباحث مرتبط با مدیریت شهری به بحث و گفتگو نشست.

امیر آقازاده مدیرعامل شرکت ایرانسل در آذربایجان‌شرقی نیز به همراه معاونان با شهردار تبریز دیدار و پیرامون همکاری مشترک بین این دو دستگاه خدمت‌رسان به گفتگو پرداخت. توسعه شبکه فیبر نوری ایرانسل و بهره‌مندی از ظرفیت‌های شهرداری تبریز یکی از محورهای گفتگوی مدیرعامل ایرانسل با عباس رنجبر بود.

اعضای شورای شهر باسمنج نیز در دیداری جداگانه، پیرامون مسائل مرتبط با مدیریت شهری به گفتگو نشسته و راه‌کارهای افزایش تعامل را بررسی کردند.

جمشید برزگر، رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان نیز به همراه اعضای هیئت‌مدیره انجمن با حضور در دفتر شهردار تبریز پیرامون مسائل و مشکلات انبوه‌سازان استان و افزایش همکاری‌های دوجانبه تأکید و گفتگو کرد.

سید غفور علوی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن آذربایجان‌شرقی نیز در دیداری جداگانه به همراه اعضای هیئت‌مدیره این سازمان، با شهردار تبریز دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ محمد مسرور فرمانده یگان ویژه آذربایجان‌شرقی و هیئت همراه او نیز در دیدار با شهردار تبریز ضمن آرزوی موفقیت برای عباس رنجبر، پیرامون مسائل مختلف در حوزه مدیریت شهر به گفتگو نشست. "

کد خبر 535333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.