بهره‌مندی ۶۷ خانواده پرنوزاد اصفهانی از حمایت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: از سال گذشته تاکنون دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۶۷ خانواده صاحب نوزادان سه قلو و بیشتر پرداخت کرده است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بسته حمایتی شامل کمک هزینه‌های بلاعوض معیشت و خرید مسکن در کنار تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، مسکن و تسهیلات درمان به این خانواده‌ها تعلق می‌گیرد.

وی افزود: خانوارهای دارای فرزندان سه‌قلو به بالا پس از شناسایی، تا سقف ۱۵ میلیون تومان کمک هزینه معیشت دریافت می‌کنند، فرزندان این خانواده‌ها تا سن دو سالگی از مستمری یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی نیز بهره‌مند می‌شوند و در صورت داشتن استحقاق به طور موقت تحت حمایت کمیته امداد قرار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در صورت نداشتن مسکن شخصی، برای خانه‌دار شدن این خانواده‌ها تسهیلاتی در نظر گرفته شده است، افزود: با آورده متقاضی و مشارکت مؤسسات خیریه، تا سقف ۱۳۰ میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض تسهیلات برای تأمین مسکن مناسب ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه خرید مسکن به ۱۴ خانواده پرداخت شده است، ادامه داد: ۲۳ خانواده از جمع خانواده‌های پرنوزاد نیز به زودی از تسهیلات مسکن بهره‌مند خواهند شد.

زارع با تاکید بر اینکه نیازهای این خانواده‌ها تأمین معیشت، مسکن، اشتغال و درمان است، گفت: در این مدت مبلغ شش میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات برای این خانواده‌ها در استان تصویب شده است.

کد خبر 535279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.