عملکرد مدیران شهرداری اصفهان مورد مداقه جدی قرار گیرد/ لزوم پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بخش زیادی از چیدمان و انتصابات در شهرداری به پایان رسیده است بنابراین باید زین پس عملکرد مدیران و معاونان مورد مداقه جدی قرار گرفته و از بروز نواقص و کج‌روی‌ها جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز (یکشنبه) در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نگاه ارزشی جامعه اسلامی یکی از عظیم‌ترین مطالبات از مدیریت شهری است، اظهار کرد: مسئله مهم در امر تبلیغات، فرهنگ‌سازی و تلاش برای حفظ شئون جامعه ایرانی اسلامی است تا جریان‌سازی‌ها همسو با اساتید حوزه و دانشگاه و آحاد مردم فرهنگ دوست اصفهان محقق شود.

وی افزود: اصفهان با اینکه در کشور به عنوان «شهر شهادت» معرفی می‌شود اما این امر در این شهر کم‌رنگ بوده و تبلیغات و اقدامات در راستای جایگاه شهید و شهادت بروز و ظهوری کمی دارد لذا باید به آثار شهدا و تاریخ ماندگاری که آن‌ها خلق کردند توجه کنیم تا مردم بیش از گذشته از آن بهره ببرند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه باید پاسدار شایسته‌ای برای ارزش‌های دفاع مقدس باشیم، تصریح کرد: نیاز است مدیریت شهری کمک ویژه‌ای به حوزه دفاع مقدس داشته باشد و از ظرفیت‌های در اختیار خود برای انتشار خاطرات و ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کند.

وی تاکید کرد: باید در شهر شهیدپرور اصفهان به شهدا و نامگذاری معابر به نام آن‌ها دقت بیشتری شده و با اقدام شورای نامگذاری در این خصوص هرچه سریع‌تر نام‌هایی که در شأن اصفهان نیست، پاک شده و نام شهدا و هنرمندان ارزشمند اصفهان بر خیابان گذاشته شود.

نادرالاصلی با بیان اینکه ۱۰۰ روز از آغاز کار شورای ششم گذشته است و باید واکاوی کنیم که چه اقداماتی برای شهر انجام داده‌ایم، اظهار کرد: حفظ حقوق همکاران و توجه به احصای حقوق آن‌ها باید مورد توجه باشد؛ کارگران خدمات شهری ضعیف‌ترین اما پرکارترین نیروی شهرداری هستند، انسان‌هایی قانع و با مناعت طبع که شورا باید وظیفه خود را استیفای حقوق آن‌ها و حفظ شخصیت و حرمتشان بداند.

وی با بیان اینکه هنوز پیمانکاران و مدیران مربوطه در شرکت‌های خدماتی تغییر نکرده و پرداخت حقوق و مزایای کارگران دستخوش تأخیر قابل توجهی است، ادامه داد: خیل عظیم نیروی انسانی که شغل مقدسی دارند گرفتار مشکل نهادینه شده تأخیر در پرداخت حقوق هستند؛ ما به عنوان عضو شورای شهر در این خصوص متوقع هستیم که مطالبات آن‌ها، حداکثر تا پایان ماه پرداخت شود.

نادرالاصلی خطاب به شهردار اصفهان گفت: بخش زیادی از چیدمان و انتصابات در شهرداری به پایان رسیده است بنابراین باید زین پس عملکرد مدیران و معاونان مورد مداقه جدی قرار گرفته و از بروز نواقص و کج‌روی‌ها جلوگیری شود

وی تاکید کرد: باید کار جهادی و انقلابی و مردمی بودن و مردمی زیستن برای رفع مشکلات شهروندان ملاک کار باشد، زیرا همه در پیشگاه خداوند مسئول هستیم و جوازی بر معصیت نداریم.

کد خبر 535275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.