جای پای دیپای در میان هلندی‌های برتر تاریخ

مهاجم گلزن تیم ملی هلند موفق شد با درخشش‌های متعدد خود، یک رکورد بزرگ را در تاریخ تیم ملی کشورش جابه‌جا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ممفیس دپای ستاره هلندی تیم بارسلونا موفق شد در بازی شب گذشته تیم ملی کشورش نمایش درخشانی داشته باشد و خودش را در رده بندی برترین گلزنان تاریخ بالاتر ببرد.

دپای موفق شده از مهاجم سابق منچستریونایتد که یکی از برترین مهاجمان زمان خود شناخته می‌شد عبور کند. رابین فن پرسی که بازیکن سابق تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد محسوب می‌شود، بارها و بارها برای تیم ملی کشورش در رقابت‌های ملی گلزنی کرد اما حالا دپای موفق شده او را پشت سر بگذارد.

البته دپای نه فقط فن پرسی، بلکه رود فن نیستلروی را نیز پشت سر گذاشته. او حالا برترین گلزن تاریخ تیم ملی هلند در رقابت‌های جام جهانی محسوب می‌شود و توانسته دو بازیکن مطرح سابق منچستریونایتد را از پیش رو بردارد. وی تلاش زیادی در بازی هلند و مونته نگرو انجام داد و موفق شد در این بازی دو گل به ثمر برساند.

تیم ملی هلند به لطف گل‌های دپای در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد و کار صعود این تیم به جام جهانی به مسابقه آخر کشیده شد. رابین فن پرسی و ون نیستلروی هر دو در طول دوران حرفه‌ای خود در مسابقات مقدماتی رقابت‌های ملی ۱۳ گل به ثمر رساندند و آرین روبن و دنیس برگکمپ با زدن ۱۲ گل، لیست ۵ گلزن برتر را تکمیل می‌کنند.

دپای اکنون در ۷۳ بازی ملی ۳۷ گل برای کشورش به ثمر رسانده است که او را در رده چهارم لیست برترین گلزنان تاریخ نارنجی‌ها قرار می‌دهد. وی امیدوار است که با حفظ روند گلزنی خود در تیم ملی بتواند حتی رکورد برترین گلزن تاریخ کشورش را نیز بشکند.

کد خبر 535239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.