زمین شهرک پوشاک تحویل داده نشده است

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان گفت: در آخرین جلسه انجام‌گرفته با سازمان‌های مربوطه، زمین شهرک پوشاک مشخص شد ولی زیرساخت‌های شروع ساخت شهرک هنوز مهیا نیست.

ابراهیم خطابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حدود دو سال است که به دنبال راه‌اندازی شهرک پوشاک هستیم و تاکنون هم به‌طور تقریبی ۴۰ درصد از مراحل را پیش رفته‌ایم و محل زمین هم در حوالی مشخص شده اما هنوز زمینی تحویل گرفته نشده است.

وی افزود: احداث چنین شهرک‌هایی، پروژه‌ای کوچک نیست. به طوری که هنوز شهرک پوشاک تهران راه‌اندازی نشده است و البته امیدواریم که برای شهرک پوشاک اصفهان با این مشکلات مواجه نباشیم. برای اجرای این نوع از طرح‌ها همیاری سازمان‌ها و مسئولان لازم است تا امور آن پیش رود.

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان اظهار کرد: قطعاً با راه‌اندازی چنین شهرکی، به عنوان اولین شهرک تخصصی در این حوزه و با توجه به پیشینه طلایی نساجی در اصفهان، تحولی بزرگ را در صنعت پوشاک استان شاهد خواهیم بود. ضمن آنکه با راه‌اندازی این شهرک شرایط خوبی برای اشتغال‌زایی به ویژه برای ساکنان مناطق اطراف شهرک فراهم می‌شود.

خطابخش گفت: در آخرین جلسه انجام گرفته با سازمان‌های مربوطه، زمین شهرک پوشاک مشخص شد ولی زیرساخت‌های شروع ساخت شهرک هنوز مهیا نیست.

کد خبر 535152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.