عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ آبان ماه

در این بسته خبری از شست و شوی مخازن زباله قدس تا به گل نشستن قنات بجنورد و کاشت نهال‌های ثمرده در خرمشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود که در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.‌

انتصاب سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان

طی حکمی از سوی مهندس سبطی شهردار گرگان، خانم مهندس مهستی قدس‌ولی به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری گرگان منصوب و از زحمات ۷ ساله مهندس یحیی ستوده‌نیا در این جایگاه تقدیر و تشکر شد.

تهیه طرح ایمن سازی ورودی پارکینگ امام رضا قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه طرح ایمن سازی ورودی پارکینگ امام رضا (ع) تهیه شده است، گفت: این طرح شامل نصب سرعت کاه و تابلو پیش آگاهی سرعت کاه است.

شست و شوی مستمر مخازن زباله سطح شهر قدس

در راستای ارتقای بهداشت و سلامت محیط شهری عملیات شست و شوی مخازن زباله در سطح شهر، به صورت مستمر توسط حوزه خدمات شهری شهرداری قدس انجام می‌شود.

«علی بابایی» سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد شد

طی حکمی از سوی شهردار خرم‌آباد، «علی بابایی» به عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری خرم‌آباد معرفی شد.

آئین کاشت نهال نخل ثمر ده در خرمشهر

آئین کاشت نهال نخل ثمر ده، اهدایی یکی از خیرین، با هدف جلب مشارکت‌های مردمی در بحث حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز با حضور شهردار و اعضای شورای شهر خرمشهر برگزار شد.

لزوم تسریع در روند اجرای پروژه بولوار کشتارگاه فردیس

محمدرضا آژیر، شهردار فردیس با تاکید بر اینکه یکی از اصلی‌ترین مشکلات شهر فردیس موضوع ورودی و خروجی‌های شهر و معضل ترافیک است، خاطرنشان کرد:
با توجه به بار ترافیکی بلوار شهید سلیمانی (جاده ملارد)، تسریع در روند اجرای پروژه بلوار کشتارگاه که در کمربندی شرقی شهر قرارداد در دستور کار مدیریت شهری بوده و این پروژه تا پایان سال جاری آماده بهره برداری است.

افتتاح دبیرخانه فرعی رویداد گردشگری اکو ۲۰۲۲ در آلاشت

یحیی علی نژاد، شهردار آلاشت از افتتاح دبیرخانه فرعی رویداد گردشگری اکو ۲۰۲۲ در این شهر خبر داد و گفت: این رویداد قرار است در ساری برگزار شود.

قنات صدرآباد بجنورد به گل نشست

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: افت دبی آب در قنات به دلیل مسدود شدن مسیر آب یک امر طبیعی است که با صرف هزینه و لایروبی می‌توان زمینه افزایش آبدهی قنات را فراهم کرد.

فضای سبز باباحیدر توسعه پیدا نمی‌کند

حشمت تقوی، سرپرست شهرداری شهر باباحیدر با تاکید بر نبود آب کافی برای فضای سبز، گفت: از سه سال پیش تاکنون فضای سبز ناچیز این شهر، توسعه داده نشده است.

شهردار کنگاور معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه شهردار کنگاور روز شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.‌

کد خبر 535131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.