بازیکنانم بعد از دریافت دوگل روحیه خود را از دست دادند

سرمربی تیم فوتبال زنان پالایش گاز ایلام گفت: نیمه دوم را خوب شروع کردیم و بازی را در اختیار داشتیم ولی روی غافلگیری دو گل دریافت کردیم که بازیکنانم به دلیل جوانی روحیه خود را از دست دادند و باید روی آنها کار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ندا عزیزپور پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در کنفرانس خبری، اظهار کرد: تیم جوانی راهی لیگ کردیم که ۴۰ درصد این بازیکنان تا به حال در لیگ برتر بازی نکرده‌اند و از تیم (ب) به تیم اصلی اضافه شدند. در نیمه اول قصد داشتیم گل نخوریم که همین اتفاق هم افتاد. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و بازی را در اختیار داشتیم، ولی روی غافلگیری دو گل دریافت کردیم که بازیکنانم به دلیل جوانی روحیه خود را از دست دادند و باید روی آنها کار کنیم.

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم خوبی است که بازیکنان خوبی مثل فرهمند، اردستانی، فیضی و فاضلی را دارد. دو تیم جنگنده و فیزیکی بازی کردند، این پیروزی را به ذوب آهن تبریک می‌گویم. داور بازی بیشتر صحنه‌ها را به نفع ذوب آهن سوت زد و روی گل اول بازیکن ذوب آهن پای خود را بیش از اندازه بالا برد که خطا بود ولی داور اعلام نکرد و گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام با بیان اینکه قبل از دریافت گل انسجام داشتیم، خاطر نشان کرد: باخت تقصیر من است زیرا بازیکنان تلاش خود را انجام دادند، امیدوارم روند تیم در بازی‌های آینده بهتر شود.

کد خبر 535124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.