نصب یادمان شهدای خلبان در ملایر

شهردار ملایر گفت:یادمان ۹ خلبان شهید شهرستان ملایر شامل ماکت جنگنده ی F۴ و تندیس خلبان شهید، در مسیر بلوار بهشت و نرسیده به بهشت هاجر ملایر نصب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری ملایر، مجید فرجی اظهار کرد: با توجه به اینکه ملایر یکی از معدود شهرهایی است که در مقیاس خود دارای بیشترین خلبان و شهدای خلبان در سطح کشور می‌باشد و به همین منظور لقب شهر پروازی گرفته مقرر شد به منظور یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های ۹ تن شهدای خلبان این شهرستان، این المان در ورودی شهر ملایر نصب شود.

وی افزود: المان ماکت هواپیما و تندیس‌های ۹ خلبان شهید شهرستان ملایر، با همکاری ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانداری ویژه شهرستان ملایر و بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر و از محل درآمدهای شهرداری ملایر ساخته شده است.

شهردار ملایر از محوطه سازی در آن مجموعه خبر داد و خاطرنشان کرد: تندیس ۹ خلبان شهید ملایری به ارتفاع ۳ متر ساخته شده که در کنار ماکت هواپیمای F۴ که با اندازه‌های واقعی طراحی و ساخته شده و بر روی ستونی بتنی به ارتفاع ۷ متر نصب گردیده، قرار خواهد گرفت.

فرجی ابراز امیدواری کرد: این پروژه در آینده‌ای نزدیک پس از اتمام محوطه سازی آن همزمان با برگزاری دومین یادواره شهدای خلبان شهرستان در آئینی با حضور مسؤولین کشوری و لشگری و خانواده معظم این شهدا افتتاح شود.

کد خبر 535053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.