نفوذ سامانه بارش‌زا از روز سه‌شنبه/انباشت آلاینده‌های هوا از روز دوشنبه

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز سه‌شنبه با نفوذ سامانه به استان در مناطق غربی بارش برف و باران و در سایر مناطق استان شاهد بارش‌های سبک و پراکنده خواهیم بود. از فردا و روز دوشنبه انباشت آلاینده‌های هوا و هوای آلوده در مناطق صنعتی و شهر اصفهان وجود دارد.

حجت‌الله علی عسگریان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی پایدار از امروز تا اواسط هفته در استان اصفهان، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق وضعیت جوی و آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز سه‌شنبه با نفوذ سامانه به استان در مناطق غربی بارش برف و باران و در سایر مناطق استان شاهد بارش‌های سبک و پراکنده خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از فردا و روز دوشنبه انباشت آلاینده‌های هوا و هوای آلوده در مناطق صنعتی و شهر اصفهان وجود دارد.

علی عسگریان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۸ درجه و دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی تصریح کرد: خور و بیابانک با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 535039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.