فضاسازی شهر به مناسبت روز ایثار مردم اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از فضاسازی گلستان شهدا و آذین‌بندی با المان‌های دفاع مقدس و نصب نماد دائمی ۲۵ آبان به یاد ۳۷۰ شهید تشییع شده در این روز، در شهر اصفهان خبر داد.

حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محیط گلزار شهدای شهر اصفهان و قطعه شهدای عملیات محرم نیز با استفاده از المان‌های دفاع مقدس به مناسب روز حماسه و ایثار مردم اصفهان فضاسازی می‌شود.

وی با اشاره به آذین بندی چهارراه ۲۵ آبان با استفاده از المان‌های سربند، افزود: دیوارنگاره جهان نما نیز با شعار ۳۷۰ رود بی پایان نصب می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه پرچم‌هایی با موضوع ۲۵ آبان در مناطق پانزده گانه شهر نصب خواهد شد، تصریح کرد: میدان نقش جهان و مسیرهای منتهی به آن نیز با المان‌های موقت به مناسبت این روز فضاسازی می‌شود.

وی درباره نماد ۲۵ آبان، خاطرنشان کرد: این نماد از جنس آهن به سبک انتزاعی شامل ۳۷۰ المان ستونی که به سمت آسمان حرکت می‌کند، طراحی شده است.

موذنی با بیان اینکه ابعاد این اثر شهری به طول و عرض ۳ متر و ارتفاع ۵ متر است، ادامه داد: این نماد دائمی توسط منطقه هشت شهرداری و با طراحی و نظارت سازمان زیباسازی ساخته شده و همزمان با ۲۵ آبان ماه در این منطقه نصب خواهد شد.

کد خبر 534980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.