شاید متولی ورزش اصفهان ما را در سطح خود نمی‌داند/ایرانی‌ها ژنتیک خوبی دارند

مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام تیم ملی ایران گفت: محمد طباطبایی متولی ورزش اصفهان است ولی در مراسم امروز حضور نداشت، شاید متولی ورزش اصفهان ما را در سطح خود نمی‌داند که حضور پیدا نکرد و باعث دلخوری من شد.

علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مراسم تجلیل هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، اظهار کرد: از رئیس، دبیر هیئت بدنسازی استان اصفهان و افرادی که برای مراسم امروز آمدند تشکر می‌کنم. قهرمانی ایران مبارک جامعه ورزش کشور و جامعه پرورش اندام استان اصفهان باشد امیدوارم باز هم در سال‌های آینده مدال و کاپ‌های قهرمانی برای ملت ایران کسب شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰۰ نفر ورزشکار خانم و آقا در مسابقات اسپانیا شرکت کردند، تصریح کرد: از ایران ۳۱ نفر در مسابقات اسپانیا حضور داشتند که ۱۰ مدال طلا، هفت نقره و پنج برنز به دست آوردند و در تمامی رشته‌های فیزیک، کلاسیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام مقام نخست تیمی مسابقات را کسب کردند.

مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: استعدادها، بدن‌ها و ژنتیک خوبی در ایران داریم که اگر تیم‌های دوم و سوم ایران را هم به این مسابقات اعزام کنیم، مدال طلا سهم ما می‌شود. کشورهای روسیه، چین، اسپانیا و کره جنوبی رقیب‌های خوبی برای ایران هستند.

نعمتی در خصوص حمایت اداره کل ورزش و جوانان از ورزشکاران اصفهانی، گفت: محمد طباطبایی متولی ورزش اصفهان است ولی در مراسم امروز حضور نداشت. انتظاری ندارم کسی برای من به این مراسم بیاید، از یارمحمدیان هم خواهش کردم این مراسم به نام من نباشد و برای ورزشکار استان اصفهان باشد که من هم وظیفه خود دانستم و حضور یافتم، اما شاید متولی ورزش اصفهان ما را در سطح خود نمی‌داند که حضور پیدا نکرد و باعث دلخوری من شد.

کد خبر 534862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.