اولین سالن ورزشی بانوان در کاشان افتتاح می شود

عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: با توسعه ورزش بانوان، شاهد نشاط و سلامت بانوان کاشانی و به دنبال آن تأثیر مثبت ورزش در خانواده‌ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کاشان، عفت پدرام‌فر با اشاره به رسالت متولیان فرهنگی ورزشی، بر معرفی ورزشکاران و مربیان با اخلاق تاکید کرد و با توجه به محدود شدن شرایط مکانی، تراکم جمعیت و آپارتمان نشینی، ورزش را به عنوان یک ضرورت پذیرفته شده معرفی کرد که از سوی نهادها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به این نکته که جامعه سالم و با نشاط در گرو سلامت جسمی و روحی اعضای آن جامعه است، افزود: سلامت زنان به عنوان پیکره مؤثر جامعه در جهت ایفای نقش مادری، تربیت نسل و انجام وظایف متعدد دیگر یک نیاز اصلی و اساسی است و باید به شکل ویژه به آن نگاه شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه تفکر غالب مردم در اولویت برای ورزش مردان است، خاطرنشان کرد: با اصلاح این بینش و توسعه ورزش بانوان، شاهد نشاط و سلامت بانوان کاشانی و به دنبال آن تأثیر مثبت ورزش در خانواده‌ها باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان به تأثیر ورزش بر سلامت جسمی، روحی، روانی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: به عنوان نماینده بانوان در شورای اسلامی شهر کاشان تلاش می‌کنم در کنار تجهیز و مناسب سازی مجموعه‌های تفریحی ورزشی مهربانو و شهربانو، سالن ورزشی شهدای پشت مشهد (شهید قدیرزاده) را به عنوان اولین سالن ورزشی به بانوان اختصاص دهیم.

کد خبر 534776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.