تات: جایزه صبوری‌مان را گرفتیم/ روی یک توپ نامعلوم گل خوردیم

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان ما تا دقیقه آخر جنگیدند و این یک قدم بزرگ برای صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماریو تات دستیار دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی تیم کشورمان برابر لبنان در نشست خبری اظهار کرد: بازی خیلی سختی به نظر می‌رسید. زمین مساعد فوتبال بازی کردن نبود ولی بچه‌های تیم ملی خیلی خوب کار کردند. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. متأسفانه روی توپ غیر عادی گل خوردیم اما خیلی خوب توانستیم به بازی برگردیم. این نشان از ذهنیت بزرگ بازیکنان تیم ملی ایران دارد. خیلی خوشحالیم که قدم بزرگی را برای رسیدن به جام جهانی برداشتیم.

وی ادامه داد: بازی با لبنان برایمان بسیار مهم بود. خدا را شاکریم که توانستیم با برد از زمین خارج شویم. قبل از اینکه به لبنان بیایم می‌دانستیم که دو بازی خیلی سختی در پیش داریم. اما از دقیقه اول باور داشتیم که تیم بهتری هستیم حتی در زمین این مورد را نشان دادیم. بازی در این دیدار گره خورد و این به دلیل آن بود که تیم حریف فوتبال را به معنای واقعی انجام نمی‌داد و با وقفه‌های زیاد سعی داشت روند را تغییر دهد.

مربی تیم ملی ایران تصریح کرد: از دقیقه اول می‌دانستیم که باید با تمرکز زیاد بازی را پیش ببریم اما روی یک توپ نامعلوم گل خوردیم اما در ادامه توانستیم بازی را روی صبوری خودمان برگردانیم. این برد حکم یک جایزه را برایمان داشت چرا که صبوری خوبی نشان دادیم. این را باید اضافه کنم که بازیکنان تا لحظه آخر جنگیدند و مطمئن هستیم این قدم بزرگی برای صعود به جام جهانی است و باور داریم از این هم می‌توانیم بهتر شویم.

وی در خصوص اخراج اسکوچیچ افزود: خیلی سخت است در مورد این مساله توضیح بدهم ولی در بازی‌هایی که پرتنش است و حریف با وقفه‌های زیاد شما را آزار می‌دهد چنین مسأله‌ای خیلی طبیعی است. هیجانات ما در آن لحظه خیلی بالا بود و نشان دادن حرکت سرمربی تیم ملی بعد از گل تساوی خیلی غیر طبیعی نبود.

کد خبر 534770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.