بازی با تیم سابقم انگیزه بخش است/ باید تمام قد از اسکوچیچ حمایت کنیم

سرمربی ذوب‌ آهن گفت: نباید کاری کنیم که نفر اول کادرفنی تمرکزش را از دست دهد و باید تمام قد حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی معوقه تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: در این چند هفته هر دو تیم شرایط خوبی به دست آوردند و بازی از لحاظ امتیازی ارزشمند است و هر تیمی ببرد شرایطش بهتر خواهد شد. هر دو تیم در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوارم سه امتیاز را به دست آوریم. از اینکه پیکان در وضعیت خوبی قرار دارد خوشحال هستم و بازیکنان جوان سال گذشته، امسال وضعیت خوبی پیدا کرده‌اند. بازی مقابل تیم سابق انگیزه بخش است اما مهم سه امتیاز است که سخت به دنبالش هستیم. پیکان وقتی توپ ندارد خطرناک‌تر است و به خوبی این تیم را آنالیز کردیم.

وی ادامه داد: از روز اول قرار بر این بود که تلاش کنیم و خدا را شکر تا امروز خوب بودیم ولی نباید در باد بازی‌های قبلی باشیم. هدف‌مان این است که جایگاه مناسبی در پایان فصل کسب کنیم. تیم‌ها در شروع فصل چندان هماهنگی لازم را ندارند و این کار را برای تیم‌های غیر مدعی سخت‌تر می‌کند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره ضعف ذوب آهن در خط حمله‌اش گفت: فوتبال ما این مشکل را دارد و معمولاً مهاجمانی که خوب هستند از ایران می‌روند و لژیونر می‌شوند. باید با بازیکنان جوان کار شود و بازیکن بسازیم و این نیازمند زمان است اما در کل از عملکرد خط حمله راضی هستم.

وی درباره حواشی این روزهای تیم ملی گفت: تیم ملی بازی دارد و نباید کاری کنیم که نفر اول کادر فنی تمرکزش را از دست بدهد و باید تمام قد حمایت کنیم. طارمی بازیکن با ارزشی است اما بحث تیم فرق دارد. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

تارتار درباره تغییرات زیاد مربیان باشگاه‌های لیگ برتری گفت: یک موقع مربی دارد کارش را انجام می‌دهد اما باشگاه عذر اش را می‌خواهد و گاهی اوقات برعکس اتفاق می‌افتد و مربی به دنبال شرایط بهتری است. به هر حال باید عدالت رعایت شود و قوانین به شکلی باشد که حق کسی ضایع نشود.

کد خبر 534727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.