مبلغ دستمزد راموس در پی اس جی افشا شد

میزان دستمزد راموس مشخص شده و این بازیکن یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه پی اس جی محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، سرخیو راموس مدافع اسپانیایی تیم پاری سن ژرمن یکی از پردرآمدترین بازیکنان این محسوب می‌شود و امیدوار است تا بتواند اولین بازی خودش برای پاریسی‌ها را در ماه نوامبر انجام دهد.

رفته رفته به اولین حضور سرخیو راموس در ترکیب پی اس جی نزدیک می‌شویم. این بازیکن اسپانیایی که ابتدای فصل از رئال مادرید به جمع پاریسی‌ها پیوست، به دلیل مصدومیت تا پیش از این قادر به همراهی تیم خود نبود اما به تازگی به تمرینات بازگشته و احتمالاً خیلی زود اولین بازی خودش را انجام می‌دهد.

روزنامه فرانسوی مطرح اکیپ، میزان حقوق دریافتی راموس از متمول‌ترین تیم فوتبال اروپا را منتشر کرد که بر این اساس، راموس در هر فصل ۶ میلیون یورو خالص دریافت می‌کند. با این دستمزد، او تبدیل به یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه می‌شود. او البته مبلغی کمتر از دوناروما دریافت می‌کند، چرا که دستمزد این دروازبان ایتالیایی ۷ میلیون یورو خالص است.

مانند تمام خریدهای پاری سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالات گذشته، این مدافع هیچ هزینه‌ای برای انتقال روی دست باشگاه جدیدش نگذاشت و به صورت رایگان از جمع بازیکنان رئال مادرید جدا شد. لیونل مسی، واینالوم و دوناروما نیز شرایط مشابهی داشتند. البته این بازیکنان تاکنون موفق به حضور در زمین مسابقه و درخشش برای پی اس جی شده اند، اما در حال حاضر همه منتظر هستند تا برای اولین بار راموس را پس از سال‌ها در لباسی غیر از لباس تیم پایتخت نشین اسپانیا ببینند.

کد خبر 534725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.