ساماندهی نیروها در اولویت شهرداری است

شهردار اردبیل گفت: ساماندهی نیرو در مجموعه شهرداری اردبیل در اولویت برنامه ریزی‌ها قرار دارد.

به گزارش ایمنا، محمود صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ۳۳۵ نفر از نیروهای شهرداری در آزمونی که ۲۵ آبان ماه در اردبیل برگزار خواهد شد، شرکت کرده و رقابت می‌کنند.

وی افزود: با مساعدت استانداری اردبیل قرار شد رفتگران و تعدادی از نیروهای فصلی نیز با دارا بودن مدرک تحصیلی در این آزمون شرکت کنند هر چند که تهران برخی از ایرادات و اشکالات را به شرکت این نیروها در آزمون پیش رو گرفته است.

شهردار اردبیل در خصوص رانندگان قراردادی و استیجاری شهرداری اردبیل، خاطرنشان کرد: نحوه قرارداد این رانندگان همچون آژانس است و این رانندگان هیچ ارتباط استخدامی با شهرداری ندارند و باید بر اساس شرایط اعلام شده با شهرداری همکاری داشته باشند.

صفری از تبدیل وضعیت ۲۴۱ نفر سهمیه ایثارگران خبر داد و گفت: این نیروها که اغلب فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند در پست‌های اعلام شده بدون شرکت در آزمون استخدامی تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی ادامه داد: به همراه رئیس شورای شهر با حضور در وزارت کشور سعی کردیم تا مجوز استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر را دریافت کنیم تا علاوه بر ایجاد پست‌های جدید استخدام این نیروها بر اساس ضوابط و مقررات اعلام شده باشد.

ممنوعیت جذب نیروهای فصلی از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

شهردار اردبیل تاکید کرد: بر اساس بخشنامه جدید از سال آینده جذب و بکارگیری نیروهای فصلی از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی منع قانونی دارد و نیروهای فصلی نیز تا آخر آبان ماه قرارداد همکاری با شهرداری داشته و بعد از آن کنار گذاشته می‌شوند.

وی به انتخاب پیمانکاران جدید حوزه خدمات شهری اشاره کرد و گفت: در انتخاب پیمانکاران جدید تلاش شده تا دستکش و سایر لوازم رفت و روب را به همراه تجهیزات مورد نیاز برای کارگران تأمین کنند.

صفری ادامه داد: تمام نیروهای بازنشسته شهرداری تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شده و ما اجازه نمی‌دهیم حتی یک روز بیشتر از ۳۰ سال خدمت نیروی بازنشسته ای در شهرداری ادامه فعالیت دهد.

وی تاکید کرد: در تأمین قیر مورد نیاز و اجرای حکم دیوان عدالت اداری در بحث اراضی قولنامه ای و صدور پروانه برای این اراضی سعی می‌شود تا بر اساس قوانین اعلام شده اقدامات و برنامه ریزی ها انجام شود.

صفری خاطرنشان کرد: مأموران اجراییات به عنوان ضابط قضائی به تجهیزات و امکانات مناسب در برخورد با متخلفان مجهز خواهد شد تا از امنیت کامل بهره مند شوند.

شهردار اردبیل به تکمیل المان میدان وحدت، تحویل شهرک‌های جدیدالاحداث با پرداخت هزینه آماده سازی از سوی متولیان امر و سرعت اجرای پل نیایش اشاره کرد و گفت: در نشست اخیر با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار شد تا مشکلات اصحاب رسانه و روزنامه نگاران در ارتباط با تعامل بهتر با شهرداری جمع بندی شده تا با حضور اصحاب رسانه نسبت به حل مشکلات قدم‌های مؤثری برداریم.

منبع: مهر

کد خبر 534651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.