جهانبخش: صدر جدول باعث نمی‌شود با خیال آسوده بازی کنیم

کاپیتان تیم ملی گفت: لبنان در خانه خوب بازی می‌کند. آن‌ها از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند، نهایت استفاده را می‌برند. به طور قطع با تمام تمرکز، جدیت و آمادگی کامل به این بازی خواهیم رفت و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جهانبخش در نشست خبری قبل از دیدار ایران مقابل لبنان، اظهار کرد: در مسیری که برای مقدماتی جام جهانی می‌رویم، قطعاً می‌دانیم که این بازی از اهمیت خیلی خاصی برخوردار است. قطعاً بازی خیلی سختی خواهد شد و همان طور که سرمربی تیم ملی گفت، به لبنان احترام می‌گذاریم.

کاپیتان ایران با بیان اینکه لبنان تیم خیلی خوبی دارد، افزود: لبنان در خانه خوب بازی می‌کند. آن‌ها از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند، نهایت استفاده را می‌برند. به طور قطع با تمام تمرکز، جدیت و آمادگی کامل به این بازی خواهیم رفت و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

جهانبخش تصریح کرد: صدر جدول بودن خیلی باعث نخواهد شد تا با خیال راحت و آرامش به این بازی برویم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که با تمام قوا به میدان رویم. قبلاً خودم اینجا بازی کرده‌ام و بازی با لبنان در خانه خودش همیشه سخت بوده ولی همه آماده هستیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته و نتیجه خوبی بگیریم.

کد خبر 534558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.