فعالیت پیمانکاران خدمات شهری اراک آنلاین رصد می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک بر نصب «جی پی اس» در خودروهای خدمات شهری خبر داد و گفت: با نصب این سامانه تمامی فعالیت‌های پیمانکاران به صورت آنلاین و لحظه‌ای مورد رصد قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی فدوی در جلسه کمیته ناظرین منطقه‌ای سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک اظهار کرد: طی روزهای گذشته با نصب جی پی اس بر روی خودروهای جمع‌آوری زباله و شوینده‌های مکانیکی معابر، تمامی فعالیت‌های پیمانکاران به صورت آنلاین و لحظه‌ای مورد رصد قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: نصب سامانه جی پی اس در راستای تحقق برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند در امور علمی و فناوری است که به انجام نظارت‌های میدانی منجر می‌شود؛ از سویی دیگر این امر میزان کارکرد واقعی پیمانکاران و نیروهای آنها را دقیقاً مشخص می‌کند که در کوتاه‌مدت سبب افزایش تصاعدی بازدهی کار می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند به عنوان یک سازمان بالا دستی موظف است تا بر فعالیت‌های پیمانکاران در راستای نظافت شهری نظارت داشته باشد. با توجه به ایجاد بسترهای الکترونیکی برای نظارت بر امور اجرایی، مقرر می‌شود که ناظران مناطق سازمان مدیریت پسماند در تمامی فعالیت‌ها، اختیار تام داشته باشند و مکلف می‌شوند تا بر جز به جز فعالیت پیمانکاران نظارت و در صورت بروز هر گونه کوتاهی سریعاً اقدامات لازم را انجام دهند.

فدوی تاکید کرد: نظارت سازمان مدیریت پسماند بر روند فعالیت پیمانکاران در راستای این است که حقوق کارگران زیر مجموعه، ضایع نشود و کوچک‌ترین کوتاهی در امور خدماتی ارائه شده به شهروندان صورت نگیرد.

کد خبر 534557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.