انتخاب مدیر بهره‌برداری برای مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به تجهیز مرکز همایش‌های بین المللی گفت: امیدواریم با انتخاب مدیریت بهره‌برداری بتوانیم از تمام ظرفیت این مرکز استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر امروز _چهارشنبه ۱۹ آبان ماه_ در جلسه بررسی پروژه‌های مهم عمرانی شهر اظهار کرد: جلسه امروز پیرو لایحه مصوب شده، هر ۱۵ روز یکبار با حضور شهردار، معاونان و مدیران ذی‌ربط جهت بررسی مشکلات پروژه‌های بزرگ شهرداری اصفهان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به سیاست شهرداری مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تکمیل پروژه حلقه حفاظی و پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی از اولین برنامه‌های مدیریت جدید شهر است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه از روز آغاز مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان حدود ۱۰ سال می‌گذرد، اما به دلیل تأمین نشدن منابع مالی و مشکلات دیگر هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، تصریح کرد: فازهای یک و دو این پروژه صرفاً فیزیکی و فضایی بوده که در مردادماه امسال به بهره برداری رسید و فاز سوم مربوط به بهره برداری مناسب از مرکز همایش‌ها است.

مظفر با بیان اینکه در نشست امروز در خصوص عملیات تکمیلی فاز یک و دو و تجهیز مرکز همایش‌های بین المللی تصمیم‌گیری شد، اظهار امیدواری کرد: با انتخاب مدیریت بهره‌برداری بتوانیم از تمام ظرفیت این مرکز استفاده کنیم؛ مرکز همایش‌ها کاربری‌های مختلفی از جمله برگزاری همایش‌های داخلی و بین‌المللی و رویدادهای کشوری دارد.

وی با اشاره به اینکه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان در کشور بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: از امکانات این مرکز می‌توان به یک سالن اصلی، سه سالن جمعی، ۲۴ دفتر کار، هشت ویلا، سینما، سالن‌های چند منظوره و تجهیزات لازم برای بازدیدکنندگان اشاره کرد.

کد خبر 534510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.