آزادسازی کیلومتر ۲.۵ تا ۴ حلقه حفاظتی تا ۴ ماه آینده تکمیل می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی کیلومتر دو و نیم تا چهارم حلقه حفاظتی شهر به شرط تأمین منابع مالی تا چهار ماه آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود قاسمی امروز _چهارشنبه ۱۹ آبان ماه_ در جلسه بررسی پروژه‌های مهم عمرانی شهر اظهار کرد: در حال حاضر ۴۳ درصد آزادسازی‌های کیلومتر دو و نیم تا چهارم حلقه حفاظتی شهر انجام شده، ۱۲ درصد آماده توافق و مابقی نیز به مرور انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تکمیل مسیر رینگ چهارم در محدوده منطقه ۱۵ یکی از مهمترین پروژه‌های این منطقه به شمار می‌رود، تصریح کرد: یکی از اهداف و مزایای اجرای رینگ‌های ترافیکی در شهر اصفهان افزایش ضریب ایمنی تردد، کاهش بار ترافیکی، زمان سفر و حوادث رانندگی و خسارت‌های ناشی از آن و تسهیل در رفت و آمد شهروندان است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افزود: امروزه به میزان قابل توجهی جوامع به سیستم‌های حمل و نقل وابسته است، به طوری که سلامت اقتصادی و اجتماعی یک محیط شهری بستگی بسیار زیادی به کیفیت عملکرد سیستم حمل و نقل آن محیط دارد که ریشه این مسئله را می‌توان ارتباط پیچیده بین سیستم حمل و نقل با سیستم فعالیت‌های شهری یافت.

وی ادامه داد: پاسخگویی به تقاضای سفرهای درون شهری مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب حمل و نقل شهری از قبیل آزادراه‌ها، خیابان‌ها و ایجاد تقاطع‌ها است، بنابراین رشد روز افزون میزان تقاضای سفرهای درون شهری، نیاز به گسترش ظرفیت سرویس‌دهی شبکه حمل و نقل شهری و بهبود وضعیت عملکرد است.

کد خبر 534494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.