بازار ارز دیجیتال امروز ۱۹ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین توانست سطح ۶۴ هزار دلار را رو به بالا بشکند، احتمال شکل‌گیری یک موج صعودی جدید تا محدوده ۷۲ هزار دلار نیز وجود دارد. ساختار موج ۵ می‌تواند تا محدوده ۸۴ هزار دلار پیشروی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۶۶ هزار و ۷۲۴ دلار
  • اتریوم چهار هزار و ۷۳۶ دلار
  • کاردانو دو دلار و ۲۴ سنت
  • بایننس کوین ۶۴۱ دلار و ۶۳ سنت
  • دوج کوین ۲۷ سنت
  • ریپل یک دلار و ۲۴ سنت
  • پولکادات ۵۰ دلار و ۵۷ سنت
  • سولنا ۲۴۲ دلار و ۸۱ سنت
  • ترا ۵۱ دلار و هشت سنت
  • شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۵۴ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۹ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین توانست سطح ۶۴ هزار دلار را رو به بالا بشکند، احتمال شکل‌گیری یک موج صعودی جدید تا محدوده ۷۲ هزار دلار نیز وجود دارد. ساختار موج ۵ می‌تواند تا محدوده ۸۴ هزار دلار پیشروی کند.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۹ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اخبار مهم

مدیر اجرایی بخش ارز دیجیتال رابین هود، جامعه شیبا اینو را تحسین کرد

کریستین براون (Christine Brown)، مدیر اجرایی ارشد رابین‌هود کریپتو (Robinhood Crypto)،در پاسخ به این سوال که آیا اپلیکیشن آنلاین معاملاتی قصد دارد شیبا اینو را لیست کند، با کلماتی به تحسین جامعه این میم کوین پرداخت. “چه زمانی SHIB لیست می‌شود؟ من از علاقه‌مندی و اشتیاق جامعه این نوع رمز ارزها لذت می‌برم. همان طور که می‌دانید، آنها واقعاً با ما در ارتباط هستند و ما را از آنچه که می‌خواهند مطلع می‌سازند.”

اما، بنا به گفته براون، او نمی‌تواند در زمینه لیست شدن رمزارز خاصی، صحبت کند. وی همچنین تصریح کرد که کارگزاری رابین هود به دنبال افزون هر چه بیشتر دارایی‌های دیجیتال برای رقابت با سایر فعالان در این صنعت نیست و امنیت کاربران، اولین اولویت این پلتفرم است. “ما معتقدیم که سود کوتاه‌مدتی که ممکن است از طریق برخی از اقدامات حاصل شود، ارزش بده‌بستان بلندمدت برای کاربران را ندارد. ما در ابتدا برای اطمینان کامل و از نظر نظارت قانونی، بر روی تمامی عوامل کار می‌کنیم و آنها را ارزیابی می‌کنیم. در نتیجه، اصل “اول ایمنی” بعد کار، حاصل می‌شود.” فهرست اسامی در انتظار برای کیف پول ارز دیجیتال رابین هود به ۱.۶ میلیون کاربر رسید بنا به بیانات مدیر اجرای بخش ارز دیجیتال، فهرست اسامی در انتظار برای کیف پول ارز دیجیتال که فعلاً راه اندازی نشده است، از ۱.۶ میلیون کاربر عبور کرد. این میزان از استقبال، کمتر از سه هفته پس از رسیدن اپلیکیشن محبوب معاملات بدون کارمزد به آستانه‌ی ۱ میلیون کاربر، حاصل می‌شود.به گفته براون، رابین هود همچنان به دنبال راه اندازی کیف‌های پول ارز دیجیتال در اوایل سال آتی است.

بخشی از اطلاعات کاربران رابین هود در حمله سایبری به خطر افتاده است

روز دوشنبه، صرافی دیجیتال اپلیکیشن موبایل Robinhood گزارشی را در سایت وبلاگ خود منتشر کرد مبنی بر اینکه چهارشنبه گذشته، ۳ نوامبر (۱۲ آبان)، با یک نقض امنیتی مواجه شده است که بیش از ۷ میلیون عضو را تحت تأثیر قرار داده است. پست رابین هود بیان می‌کند که حمله مهار شده است و تحقیقات نشان می‌دهد که هیچ گونه نشتی از داده‌های مالی، دارایی‌های دیجیتال یا شماره‌های تأمین اجتماعی صورت نگرفته است.

حمله سایبری زمانی شروع شد که یک شخص ثالث، از طریق تلفن به سیستم کارمند پشتیبانی مشتری رابین هود وارد شده است. با استفاده از تاکتیک‌های مهندسی اجتماعی، فرد به سیستم‌های مختلف پشتیبانی مشتری و پایگاه‌های داده مشتری دسترسی غیرمجاز به دست آورد. کلاهبردار یک پنل داده شامل آدرس ایمیل پنج میلیون نفر و نام کامل دو میلیون نفر دیگر را در یک مجموعه داده متفاوت دانلود کرده است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۹ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کالب سیما (Caleb Sima)، مدیر ارشد امنیت رابین هود گفت: “به عنوان یک شرکت که اولویت اولش امنیت می‌باشد، ما به مشتریان خود مدیون هستیم که شفاف باشیم و با صداقت عمل کنیم.” “پس از بررسی‌های دقیق انجام شده، اکنون اطلاع رسانی به کل جامعه رابین هود در مورد این حادثه کار درستی است.” تیم امنیت اطلاعات رابین هود فاش کرد که پس از مهار تهدید دیجیتال، مهاجمان بیانیه‌ای را ارسال کردند و خواستار پرداخت اخاذی شدند. رابین هود تأیید نکرد که آیا آنها باج را پرداخت کرده‌اند یا خیر، اما با مقامات مجری قانون تماس گرفتند. شرکت تبادل دیجیتال همچنین تأیید کرد که تحقیقاتش ادامه دارد و رابین هود نیز یک شرکت پیشرو در امنیت سایبری خارج از کشور را برای رفع این مشکل استخدام کرده است.

مشاوره خزانه داری بریتانیا و بانک مرکزی در مورد CBDC!

بانک انگلستان(Bank of England) و وزارت دارایی بریتانیا(U.K. finance ministry)، در حال برنامه‌ریزی برای راه اندازی مشاوره در مورد عرضه احتمالی ارز دیجیتال بانک مرکزی از سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱-۱۴۰۰) هستند.

در بیانیه ۹ نوامبر (۱۸ آبان)، بانک انگلستان گفت که مشاوره پوند دیجیتال با HM Treasury، ویژگی‌های طراحی، مزایا و پیامدهای آن برای کاربران و کسب‌وکار و همچنین سایر مسائل مرتبط را در نظر می‌گیرد. نتایج مشاوره، سال ۲۰۲۲ مشخص خواهد کرد که آیا مقامات بریتانیا قصد دارند با ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC پیش بروند با خیر.

بانک مرکزی گفت: “اگر نتایج این مرحله توسعه به این نتیجه برسد که مورد CBDC ساخته شده است، و از نظر عملیاتی و فناوری قوی است، اولین تاریخ برای راه اندازی CBDC انگلستان در نیمه دوم این دهه(حدود سال ۲۰۳۰ یا ۱۴۰۹ شمسی) خواهد بود.”

بانک انگلستان اضافه کرد که «هیچ تصمیمی» در مورد اینکه آیا بریتانیا در آینده CBDC را معرفی خواهد کرد یا خیر، گرفته نشده است. با این حال، هر پروژه پوند دیجیتالی، به جای جایگزینی با پول نقد و سپرده‌های بانکی، با هدف وجود در کنار پول نقد و سپرده‌های بانکی می‌باشد.

در ماه آوریل(فروردین)، بانک انگلستان و وزارت دارایی، یک کارگروه را با هدف بررسی راه اندازی یک CBDC، از جمله مسائل مرتبط با طراحی و همچنین پیاده سازی و عملیات احتمالی آن در بریتانیا، ایجاد کردند. ریشی سوناک (Rishi Sunak)، رئیس خزانه داری آمریکا(Chancellor of the Exchequer)، در ماه جولای(تیر) گفت که مقامات محلی در مورد اصلاحات پیشگام «برای حمایت از پذیرش ایمن دارایی‌های رمزنگاری شده و استیبل کوین‌ها» و بررسی پرونده CBDC در کشور، مشورت خواهند کرد. در حالی که بسیاری از کشورهای دارای بزرگترین اقتصادهای جهان هنوز CBDC را راه اندازی نکرده اند، برخی از آنها برنامه‌های آزمایشی را آغاز کرده‌اند. عرضه یوان دیجیتال در چین با آزمایش در چندین منطقه ادامه دارد، به طوری که بانک مرکزی این کشور گزارش داده است که تا اکتبر (مهر)، بیش از ۱۴۰ میلیون حساب شخصی، دارای این ارز دیجیتال بوده است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۹ آبان ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 534492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.