سند توسعه شهر لاهیجان توسط شهردار به شورا ارائه شد

شهردار لاهیجان سند راهبرد چهار ساله توسعه این شهر را در قالب چشم اندازها، ماموریت‌ها، برنامه ها و طرح‌ها به شورا ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا زنده‌دل در جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان با دستور ارائه برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، سند راهبردی چهار ساله توسعه این شهر را در قالب چشم اندازها، مأموریت‌ها، برنامه‌ها و طرح‌ها به شورا ارائه کرد.

وی با بیان اینکه لاهیجان دارای استعدادهای زیادی در زمینه‌های مختلف بوده و تلاش کردیم در این سند از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه و آبادانی لاهیجان استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: لاهیجان از جایگاهی ارزشمندی در منطقه برخوردار بوده و دارای شهروندانی فرهیخته، با علم، ادب و هنر بوده، لذا خدمتگزاری در این شهر بزرگترین افتخارم است.

شهردار لاهیجان توضیحاتی در خصوص چشم‌انداز شهر لاهیجان برای چهار سال آینده به عنوان شهری با یک نظام مدیریتی یکپارچه، هماهنگ، برنامه محور، توانمند و شهروند مدار، شاداب و بانشاط، هوشمند و با اقتصاد پویا و مأموریت‌های هشت گانه شهرداری در حوزه حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و خدمات شهری، ایمنی و مدیریت بحران، شهرسازی و معماری، اجتماعی و فرهنگی، آموزشی و قانونمندی، هوشمندسازی و اقتصاد شهری، برنامه‌ها و طرح‌های شهرداری ارائه کرد و گفت: احداث رینگ دوچرخه سواری، نورپردازی و جذب سرمایه گذار برای تالاب حاجی آباد، آزادسازی کامل جزیره و ترمیم آسفالت مناطق مختلف از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در سند راهبرد توسعه لاهیجان است.

در این جلسه مقرر شد اعضای شورای شهر سند راهبردی توسعه لاهیجان را در کمیسیون‌های تخصصی شورا بررسی و پس از تصویب نهایی به عنوان سند بالادستی به شهرداری ارائه کنند.

به گزارش ایمنا، لاهیجان حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 534482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.