۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
یووه به دنبال فروش هافبک ولزی

هافبک ولزی در ایتالیا خواهانی ندارد و یووه در تلاش است تا یک مشتری جدی برای او در انگلستان پیدا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، یوونتوس به شدت تلاش می‌کند تا آرون رمزی، هافبک ولزی خود را در ژانویه به فروش برساند اما دستمزد این بازیکنان در این تیم ممکن است مشکل بزرگی برای به فروش رساندن او باشد.

مدیران یووه تلاش می‌کنند تا در میان باشگاه‌های لیگ برتری برای آرون رمزی مشتری پیدا کنند تا دستمزدهای سنگینی که پرداخت می‌کنند تا حدی کاهش یابد. گفته می‌شود که اورتون و نیوکاسل به ستاره سابق آرسنال ابراز علاقه کرده اند، اما هیچ پیشنهاد رسمی ارائه نشده است.

رمزی در این فصل از رقابت‌ها تنها ۵ بازی برای تیمش انجام داده و مصدومیت‌های متعددی که با آن‌ها مواجه شده، پروسه بازگشت او به شرایط مطلوب را دچار مشکل کرده است. هواداران بیانکونری از میزان بازی‌هایی که رمزی در این تیم انجام می‌دهد راضی نیستند و غالباً او را به عنوان یک بازیکن بی استفاده تلقی می‌کنند.

با تمام این تفاسیر، یوونتوس کار دشواری برای فروش رمزی در پیش خواهد داشت. قرارداد این بازیکن تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و او سالانه بیش از ۷ میلیون یورو از یووه دریافت می‌کند. مبلغ بالای دستمزد او با توجه به شرایط بدنی و همچنین سنش ممکن است باعث شود تا باشگاه‌های دیگر از جذب او منصرف شوند.

سران باشگاه بزرگ ایتالیا می‌دانند که رمزی می‌تواند در لیگ جزیره بدرخشد. او سابقه خوبی در انگلستان دارد و طی ۱۱ سال حضور در آرسنال، ۳۶۹ بازی در این تیم انجام داد و سه قهرمانی جام حذفی را نیز با توپچی‌ها تجربه کرده.

کد خبر 534471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.