آسفالت معابر منطقه ۷ شیراز

شهردار منطقه هفت شیراز گفت: در سه ماهه گذشته بیش از ۲۵ هزار مترمربع از معابر و محلات سطح منطقه آسفالت شد که برای این متراژ بیش از ۳ هزار تن آسفالت نیز مصرف شده است.

قاسم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مقدار آسفالت سطح منطقه اظهار کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور و روان سازی حرکت خودروها، خیابان‌ها و معابر سطح منطقه که به دلیل فرسودگی نیاز به ترمیم و بهسازی دارند شناسایی و بر اساس اولویت نسبت به ترمیم و آسفالت آن اقدام شده است.

وی افزود: آسفالت بلوار فرصت شیرازی، محله سر تل حسین آباد، شهرک دستخضر و … با توجه به فرسودگی بهسازی و به صورت مجدد آسفالت شد.

شهردار منطقه هفت شیراز تصریح کرد: در چند نقطه از خیابان‌های سطح منطقه نیز به دلیل ناهموار بودن آسفالت نیاز به تراش و ترمیم داشت که نسبت به رفع آن موارد نیز اقدامات لازم انجام شده است و در تقاطع بلوار تخت جمشید و فرصت شیرازی نیز به منظور همسطح سازی آسفالت با بکارگیری دستگاه تراش، سطوح ناهموار در این تقاطع جمع آوری شد تا تردد خودروها به راحتی انجام گیرد.

اکبری ادامه داد: با توجه به اینکه اولویت شهرداری در خصوص آسفالت معابر خاکی است با برنامه‌ریزی‌های لازم و بر اساس اولویت نسبت به آسفالت معابر خاکی در سطح منطقه نیز اقدام خواهد شد.

وی اظهار کرد: به منظور تردد عابران پیاده و راحتی شهروندان نیز عملیات بهسازی جداول، مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداره‌ها نیز در سطح منطقه در حال اجرا است.

کد خبر 534455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.