۹۹ درصد خیابان‌های فارسان آسفالت است

سرپرست شهرداری فارسان گفت: ۹۹ درصد معابر این شهر آسفالت است که بخشی از آن نیازمند روکش یا بهسازی است.

علیرضا مالکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سهمیه قیر شهرداری فارسان در سال جاری ۸۰ تن بود که از سازمان شهرداری‌های کشور در قالب اسناد خزانه دریافت و در نهایت به یک هزار و ۶۰۰ تن آسفالت تبدیل شد.

وی با بیان اینکه حدود یک هزار و ۴۰۰ تن قیر دیگر نیز خریداری شده که در مجموع حدود سه هزار تن آسفالت برای شهر فراهم و اجرا شده است، تصریح کرد: در زوزه‌ای گذشته عملیات اجرای روکش آسفالت در خیابان‌های پاسداران، قسمتی از ابوذر، مسیر دانشگاه پیام نور، میدان شیرعلی مردانخان و اطراف میدان ۲۲ بهمن آغاز شده است.

سرپرست شهرداری فارسان ادامه داد: این میزان برای روکش آسفالت و ترانشه‌های سطح شهر استفاده شد که در حال حاضر ۳۰۰ تن باقی مانده و به دلیل بارندگی انجام عملیات متوقف شده، اما در روزهای آینده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموع برای آسفالت معابر این شهر در سال جاری حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: امسال برای نخستین بار روکش آسفالت و ترانشه‌های سطح شهر نیز انجام شد.

مالکی تاکید کرد: تقریباً در فارسان جاده خاکی وجود ندارد، اما جاده موزه که مشکل فاضلاب داشته، جدول بندی نشده و اقدامات لازم برای تملک با مالکان خصوصی آن منطقه صورت نگرفته تا نسبت به آسفالت اقدام شود که البته این موارد در دستور کار قرار دارد و با مدیریت شرکت آبفای فارسان جهت انجام اقدامات لازم مذاکره شده است.

ویبا بیان اینکه ۹۹ درصد شهر آسفالت است که بعضاً این آسفالت‌ها نیازمند روکش یا بهسازی بوده، اما خاکی نیست، گفت: برای خیابان‌های خاکی نیز پس از حل مشکلات، آن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 534416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.