تصمیمات لازم برای ساماندهی وضعیت خوابگاه های دانشجویی اتخاذ شد

جلسه بررسی راهکارهای ساماندهی خوابگاههای دانشگاهی ظهر امروز_ سه‌شنبه ۱۸ آبان‌ماه_ به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایمنا، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به بازدید سرزده خود از خوابگاه کوی دانشگاه تهران و شنیدن دغدغه و مشکلات از زبان دانشجویان گفت: متأسفانه وضعیت خوابگاه‌ها متناسب با شأن دانشجویان نیست و باید تصمیمات جدی برای بهبود وضعیت خوابگاه‌ها و ساماندهی شرایط فعلی اتخاذ شود.

معاون اول رئیس جمهور با انتقاد از وضعیت بهداشت و امکانات موجود در خوابگاه‌ها، اظهار داشت: انتظار این بود که از شرایط کرونا و عدم حضور فیزیکی دانشجویان به عنوان فرصتی جهت تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها استفاده شود.

در این جلسه که وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری نیز حضور داشتند، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، گزارشی از آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات مربوط به تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی ارائه کرد.

وزرای حاضر در جلسه نیز، به تشریح مشکلات و مسائل پیش روی تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی پرداختند و گزارشی از تعداد خوابگاه‌ها و اعتبارات مورد نیاز برای تعمیر و تجهیز این اماکن ارائه کردند.

در این جلسه راهکارهای تأمین اعتبار برای کمک به تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز و ساماندهی خوابگاه‌ها اتخاذ شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 534392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.