رفع مشکلات محلات آمل در نشست‌های هفتگی

شهردار آمل گفت: رفع مشکلات مناطق و محلات آمل در نشست‌های هفتگی در محلات با حضور اعضای ‏شورای اسلامی شهر رفع می‌شود.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی داوودی در دیدار هفتگی با اهالی محلات و مناطق آمل با اشاره به اینکه سیاست شورا و شهرداری عدالت محوری و توسعه متوازن در شهر است، تصریح کرد: در روزهای دوشنبه اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهرداری، در مناطق مختلف شهر به صورت حضوری، به رفع مشکلات اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه مساله آسفالت مشکل همه شهر است، تاکید کرد: متأسفانه شرایط کوچه‌های شهر آمل به لحاظ آسفالت وضعیت خوبی ندارد و در این باره نمی‌توانیم قولی به شهروندان بدهیم و هنوز درخواست‌های سال‌های قبل اجرا نشده است.

شهردار آمل تصریح کرد: تفکیک غیر مجاز معضل جدی در برخی محلات است که عواقب فرهنگی و اجتماعی و عدم برخورداری از امکانات رفاهی آن به خود محلات باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد حق تفکیکی زمین‌های هر محله مختص اهالی همان محله است و برای امکاناتی نظیر پارک، فضای آموزشی و سرانه‌های ورزشی آن محله هزینه می‌شود، ادامه داد: در تفکیک‌های غیر مجاز این حقوق مردم ضایع خواهد شد.

داوودی با بیان اینکه بیشتر مشکلات در محلات به خاطر ساخت و سازهای غیر مجاز و بدون پروانه است، تصریح کرد: ساخت و سازهای ماده صدی در برخی محلات مشکلات و نارسایی‌ها را بیشتر می‌کند؛ این تفکر که «بسازید بعداً با شهرداری در ماده صد حساب کنیم» مردم محله را بیشتر متضرر می‌کند. ساخت و ساز بدون پروانه خسارت به سرمایه شهروندان است.

کد خبر 534341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.