تبدیل مسواک‌های بازیافتی به وسایل ورزشی در پرتغال

شهرداری لیریا پرتغال اعلام کرد که با راه اندازی یک کمپین جدید به دنبال افزایش آگاهی بیشتر در مورد بازیافت پلاستیک است. این کمپین "Recycle to Surf" نام دارد و عنوان آن گویای همه چیز است زیرا در مورد استفاده از پلاستیک بازیافتی (در این مورد مسواک) برای ایجاد تخته‌های موج سواری است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تا فوریه سال آینده، مردم لیریا می‌توانند مسواک‌های استفاده شده خود را در مکان‌هایی که برای این منظور ایجاد شده است، تحویل دهند. در مرحله بعدی این مسواک‌ها به تخته‌های موج‌سواری مناسب تبدیل می‌شود و به انجمن موج‌سواری پرتغال اهدا می‌شود.

هدف انجمن ورزشی این است که با معرفی تخته‌های مناسب بازیافتی که البته کیفیت خوبی نیز دارد، ورزش موج سواری را که در پرتغال بسیار محبوب است، تا حد امکان گسترش دهد.

شهرداری لیریا برای افزایش آگاهی مکان‌های مخصوصی از شهر را به جمع‌آوری مسواک‌های دور ریختنی اختصاص داده است تا مردم برای اهدای آن‌ها دردسر طی مسافت را نداشته باشند.

هدف این کمپین تنها تولید تخته‌های موج سواری و البته ترویج امر بازیافت نیست بلکه به علت گران بودن تخته‌های موج سواری و هزینه‌بر بودن تهیه آن، بسیاری از افراد علاقمند به علت مشکلات مالی قادر به خرید آن نیستند.

با توجه به اینکه موج سواری، ورزش محبوب پرتغالی هاست، در دسترس قرار دادن انواع آن برای همه اقشار جامعه می‌تواند علاوه بر حمایت از ورزش، نشاط اجتماعی و سلامت جسمی را برای شهروندان به ارمغان آورد؛ در واقع با یک اقدام ساده می‌توان چند هدف را تحقق بخشید.

تبدیل مسواک‌های بازیافتی به وسایل ورزشی در پرتغال

کد خبر 534330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.