واکسیناسیون کودکان در سنگاپور از چه زمانی آغاز می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که کودکان پنج تا ۱۱ ساله در سنگاپور در ماه جاری واکسینه خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کودکان نیز ممکن است همانند بزرگسالان به نوع شدید بیماری کووید -۱۹ مبتلا شوند، در بیمارستان بستری شوند یا حتی جان خود را از دست دهند؛ بنابراین واکسیناسیون این گروه از افراد جامعه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در این صورت، خطر شیوع بیماری کووید -۱۹ به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

مقامات بهداشتی دولت سنگاپور اعلام کرده‌اند که واکسیناسیون کودکان بین پنج تا ۱۱ سال در این کشور طی ماه جاری آغاز می‌شود. این گروه از افراد در کشور سنگاپور می‌توانند واکسن فایزر را دریافت کنند و ایمنی لازم در برابر بیماری کووید -۱۹ را کسب کنند، البته کودکان بین پنج تا ۱۱ سال یک سوم دز تزریقی به بزرگسالان را دریافت خواهند کرد.

۲۲۰ هزار و ۸۰۳ نفر در کشور سنگاپور به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند و ۵۱۱ نفر از آن‌ها نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. تا کنون ۸۵ درصد جمعیت ۵.۴۵ میلیون نفری کشور سنگاپور به صورت کامل واکسینه شده‌اند؛ بنابراین بعضی از محدودیت‌های کرونایی در این کشور حذف شده‌اند. برای نمونه، پنج نفر از اعضای یک خانواده که واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، می‌توانند در رستوران حضور داشته باشند در حالی که تنها دو فرد واکسینه شده از خانواده‌های جداگانه اجازه دارند در محیط رستوران غذا میل کنند.

کد خبر 534317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.