مراسم تشییع پیکر «کامبیز درمبخش» برگزار شد

مراسم تشییع پیکر کامبیز درمبخش، هنرمند بزرگ کاریکاتوریست، صبح امروز _سه‌شنبه ۱۸ آبان ماه_ از مقابل خانه هنرمندان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، در مراسم تشییع پیکر این هنرمند، نیک‌نام حسینی‌پور، مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت، هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی، محمود شالویی، سرپرست معاونت هنری، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و محمدحسین نیرومند، مشاور وزیر در امور هنری و سینمایی از جمله حاضران بودند.

رامین درمبخش، فرزند درمبخش طی سخنانی بیان کرد: پدرم تا آخر عمرش در حال کار بود. آرزویم این است که چیزهایی که کامبیز می‌خواست برایش محقق شود و مادرم نیز می‌گفت می‌خواهد برای پدرم نمایشگاهی ترتیب دهد و من هم از این پیشنهاد مادرم استقبال کردم، چون دوست دارم عموم مردم نیز به دیدن کارهایش بیایند.

ابراهیم حقیقی هنرمند پیشکسوت و از دوستان صمیمی کامبیز درمبخش نیز در سخنانی گفت: کامبیز شاعر تصویر بود و فقط کافی بود به او مداد یا خودکاری می‌دادید تا هوش سرشارش تبدیل به تصاویر ساده اما بسیار پیچیده و ممتنع بشود. کامبیز تمام زخم‌ها و دردها را نشان می‌داد و در یادگاری‌هایش نیز می‌توانیم رنج و خطاهایمان را پیدا کنیم.

مراسم تشییع پیکر «کامبیز درمبخش» برگزار شد

کد خبر 534304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.