استانداردسازی بیش از ۲۱ هزار کلاس درس در استان اصفهان

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ طرح استانداردسازی‌های گرمایشی مدارس در دستور کار قرار گرفت تا پایان سال گذشته ۲۱ هزار و ۴۰۸ باب کلاس درس استانداردسازی شد در حال حاضر ۷۶ درصد از کلاس‌های درس مدارس استان اصفهان مجهز به سیستم‌های گرمایشی است.

علی اصغر ذاکران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت بازسازی مدارس فرسوده استان برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: طرح بازسازی مدارس فرسوده از سال ۱۳۸۵ شروع شده است و تاکنون بازسازی سه هزار و ۱۰۷ کلاس درس اجرا شده است.

وی اضافه کرد: این تعداد دو هزار و ۹۹۵ کلاس تحویل آموزش و پرورش استان اصفهان شده است و بازسازی تعداد ۱۹۵ کلاس درس هم در دستور کار و روند اجرایی قرار دارد.

راه‌اندازی ۲۰ مدرسه کانکسی در استان / جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان تصریح کرد: در مورد آمار مدارس کانکسی استان حدود ۲۰ مورد مدرسه کانکسی در شناسنامه فنی پیش رو بوده است که از این تعداد حدود ۱۱ مورد در دست اجرا است و منتظر تأمین اعتبار از بخش دولتی و خیرین استان اصفهان هستیم.

ذاکران در مورد تجهیز مدارس استان به سیستم گرمایشی پکیج تاکید کرد: در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ کلیه بخاری‌های نفتی در سطح استان از مدارس جمع‌آوری شدند و از ابتدای سال ۱۳۹۹ طرح استانداردسازی‌های گرمایشی مدارس و در این طرح تا پایان سال گذشته توانستیم ۲۱ هزار و ۴۰۸ باب کلاس درس را استانداردسازی کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: در ابتدای طرح این تعداد ۹ هزار و ۶۵۷ مورد کلاس درس بوده است در حال حاضر ۷۶ درصد از کلاس‌های درس مدارس استان اصفهان مجهز به سیستم‌های گرمایشی استاندارد هستند.

کد خبر 534273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.