طباطبایی‌نژاد: مهمترین کار در اصفهان برای مسئولان پیگیری مسئله آب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان مهمترین کار در اصفهان برای مسئولان پیگیری مسئله آب است، گفت: اینکه کشاورزان معترض شیشه یا پنجره اداره آب را بشکنند، قطعاً محرکی در کارشان بوده، چراکه کشاورزان عاقل‌تر از آن هستند که دست به این گونه اقدامات بزنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز _سه شنبه ۱۸ آبان ماه _ در آئین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز فرماندار سابق اصفهان مردمی بودنش بود به طوری که در اتاقش همواره به روی مردم و مراجعه‌کنندگان باز بود.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) افزود: این امام همام فرمودند که «کسی که امری از امور مردم را بر عهده بگیرد و با عدالت رفتار کند، در را باز گذاشته و در انجام امور مردم دقت کند و و دلسوزشان باشد، خداوند متعال او را از مشکلات قیامت در امان قرار داده و وارد بهشت می‌کند.» اگر مسئولان به همین روایات عمل کنند، عاقبت به خیر خواهند شد.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: در این سال‌ها از آقای سیستانی غیر از کار و در خدمت مردم بودن چیز دیگری سراغ ندارم؛ چرا که انسانی وارسته و مردمی بود؛ آقای احمدی، فرماندار جدید نیز باید راه وی را به بهترین وجه ادامه دهد. فرماندار اصفهان باید به مسئله آب توجه ویژه داشته و موضوعات آن را پیگیری کند.

طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه مهمترین کار در اصفهان برای مسئولان پیگیری مسئله آب است، گفت: اینکه کشاورزان معترض شیشه یا پنجره اداره آب را بشکنند، قطعاً محرکی در کارشان بوده، چراکه کشاورزان عاقل‌تر از آن هستند که دست به این گونه اقدامات بزنند. اگر بخواهیم آب بیاوریم، باید میلیاردها تومان اعتبار هزینه شود.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان در بین خودشان محرکی دارند که باید مراقب باشند در شرایط بحرانی مطالبه‌گری با روش غیر عاقلانه، صحیح نیست و باید با هوشیاری امور را پیش ببریم.

کد خبر 534270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.