قوه قضائیه برای رفع آسیب‌های اجتماعی همکاری کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیسیون ماده صد، آسیب‌های اجتماعی و آلودگی هوا از مواردی است که به همکاری قوه قضائیه و سایر نهادهای نظارتی برای حل آن در شهر تهران نیازمندیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"شورای اسلامی شهر به عنوان نهاد نظارتی و تقنینی به تنهایی نمی‌تواند برای حل معضل آسیب‌های اجتماعی حضور پیدا کند و به کمک سایر دستگاه‌های دیگر نظارتی نیازمند است.

در همین راستا به همراه مهدی اقرایان عضو دیگر شورای شهر به دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور رفتیم تا در خصوص ضرورت مساعدت قوه قضائیه برای حل برخی مسائل و مشکلات شهری گفتگو کنیم.

در این دیدار خدمت دادستان کل کشور عرض کردم یکی از مواردی که کمک و استمداد قوه قضائیه را می‌طلبد موضوع کمیسیون ماده ۱۰۰ است. در سال‌های گذشته وقتی در کمیسیون ماده صد رأی صادر می‌شود، خیلی راحت این احکام در دیوان عدالت شکسته می‌شود که ما در این خصوص از شما تقاضا داریم احکامی که از سوی کمیسیون ماده صد صادر می‌شود کمترین تغییر را در دیوان عدالت داشته باشد.

آسیب‌های اجتماعی و آلودگی هوا از مواردی دیگری است که به همکاری قوه محترم قضائیه و سایر نهادهای نظارتی برای حل آن در شهر تهران نیازمندیم و امیدواریم که این دستگاه نیز به آن ورود کنند. "

کد خبر 534267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.