سرقت ۵ میلیاردی کارگر یکی از ادرات دولتی اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از شناسایی و دستگیری کارگر سارق یکی از ادرات دولتی این شهرستان و کشف پنج میلیارد ریال اموال سرقتی بیت المال در بازرسی از منزل این فرد خبر داد.

سرهنگ امیر مختاری در گفت‌وگو با ایمنا، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت وسایل گرانقیمت خدماتی یکی از ادارات دولتی در شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی سرقت‌های انجام شده و نیز دیگر مستندات علمی موجود در صحنه‌های سرقت، سرانجام مأموران به یکی از کارگران اداره موردنظر مشکوک و این فرد را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک افزود: مأموران انتظامی اراک پس از اطمینان از نقش فرد موردنظر در وقوع سرقت‌های این اداره با هماهنگی با دستگاه قضائی، او را دستگیر کردند.

سرهنگ مختاری بازرسی‌های ناگهانی از سوی مبادی نظارتی، برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی برای کارمندان و کارگران، استفاده از افراد صالح و متدین در سازمان‌ها و اداره‌های دولتی، نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد آنها و نیز واگذاری مسئولیت‌های مهم به افراد مناسب را از جمله راهکارهای پیشگیری از این جرایم برشمرد.

کد خبر 534257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.