برنده حسن یزدانی برای همراهی تیم رضا یزدانی وارد ایران شد

ماگومدرسول گازیماگومیدوف که در سال ۲۰۱۵ در فینال جهانی حسن یزدانی را مغلوب کرد، برای همراهی تیم صنایع مازندران وارد ایران شد.

به گزارش ایمنا، در قالب رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد، روز جمعه (۲۱ آبان) این مسابقات در گروه «ب» با حضور تیم‌های باشگاه ورزشی مقاومت، خراسان جنوبی، ستارگان ساری و صنایع مازندران در سالن سیدرسول حسینی ساری پیگیری خواهد شد.

دور رفت این رقابت‌ها با صدرنشینی تیم ستارگان ساری به پایان رسید. این تیم تنها تیمی در دور رفت لیگ کشتی بود که از دو کشتی‌گیر خارجی در ترکیب خود استفاده کرد و موفق شد با نتیجه ۵-۵ تیم صنایع مازندران را در خانه مغلوب کند.

تیم صنایع که با این شکست، صعودش به مرحله نیمه‌نهایی با مخاطره مواجه شد، در همان مقطع اعلام کرد که با تمام توان در دور برگشت شرکت خواهد کرد.

در همین راستا ماگومدرسول گازیماگومیدوف روس که در سال ۲۰۱۵ موفق شد در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد جهان، با شکست حسن یزدانی ملی‌پوش کشورمان صاحب طلای جهانی لاس وگاس شود، برای همراهی تیم صنایع وارد ایران شده است.

این تیم همچنین در دور برگشت علاوه بر کامران قاسم‌پور قهرمان وزن ۹۲ کیلوی جهان و رحمان عموزاد عضو وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در جهانی نروژ، علی سوادکوهی نفر سوم امیدهای جهان را نیز در اختیار خواهد داشت.

منبع: تسنیم

کد خبر 534243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.