ماجرای طارمی و پاسخ ندادنش به تلفن کریم باقری چه بود؟

مهاجم ایرانی پورتو که به تماس های کادرفنی تیم ملی پاسخ نداده بود، پس از چند روز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در پی افزایش تنش با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران، به اردوی این تیم برای بازی با لبنان و امارات دعوت نشد. این موضوع علاوه بر ایران و کشورهای عربی به ویژه لبنان، در کشور پرتغال هم بازتاب گسترده‌ای داشت.

طارمی یکی از بازیکنان کلیدی تیم پورتو در دو فصل اخیر بوده است و دعوت نشدنش به تیم ملی ایران واکنش رسانه‌های پرتغالی را در پی داشته است.

در همین خصوص کریم باقری مربی تیم ملی فوتبال گفت: مهدی طارمی یکی از بهترین بازیکنان ماست و در شرایط خوبی قرار دارد و بازی‌های تأثیرگذاری را برای پورتو انجام می‌دهد، مسأله‌ای که رخ داده بی جهت بزرگ شده است و از همه می‌خواهم این مساله را ادامه ندهند تا موضوع در شرایط خوبی حل شود.

وی ادامه داد: اسکوچیچ با طارمی تماس گرفت اما جواب نداد، من هم تماس گرفتم و متأسفانه مهدی پاسخ نداد و همین پاسخ ندادن به تماس‌ها متأسفانه حاشیه‌هایی را ایجاد کرد که به نظر من چیز خاصی نیست و خیلی راحت قابل حل است.

مربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: در این روزها در خصوص طارمی و اسکوچیچ زیاد صحبت شد، در این مقطع باید از تیم ملی حمایت کرد و این مساله با صحبت کردن خیلی راحت حل می‌شود.

وی تاکید کرد: به نظرم اگر طارمی پاسخ تماس‌ها را می‌داد موضوع به سرعت حل می‌شد و الان تمام هدفمان این است که تیم ملی نتیجه بگیرد.

پس از اظهار نظر دراگان اسکوچیچ در مورد بازیکنان ایرانی و پاسخ مهدی طارمی، مسائلی مطرح شد که در نهایت در فهرست تیم ملی نامی از مهاجم ایرانی پورتو دیده نشود.

طارمی سه بار تماس‌های اسکوچیچ را بی جواب گذاشت تا سرانجام کریم باقری با وی ارتباط بگیرد، اما مهدی تماس‌های مربی تیم ملی را نیز بدون پاسخ گذاشت تا عملاً موضوع وارد فاز جدیدی شود و به نوعی تیم در آستانه بازی با لبنان وارد حاشیه شود.

طارمی که به دلیل شرایط تیم ملی فعلاً سکوت کرده است در اظهار نظری کوتاه علت پاسخ ندادن به تماس کریم باقری را این گونه عنوان کرده است که «شماره آقا کریم را نداشتم و اگر می‌دانستم او پشت خط است، حتماً جواب می‌دادم.»

تیم ملی فوتبال ایران تا به اینجا در گروه نخست موفق شده است ۱۰ امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از تیم‌های کره جنوبی، لبنان، امارات، عراق و سوریه قرار بگیرد.

کد خبر 534228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.