ماجرای آبگرفتگی منزل مسکونی در باباحیدر چه بود؟

سرپرست شهرداری شهر باباحیدر با تشریح جزئیات آبگرفتگی یک منزل مسکونی در این شهر، گفت: روز حادثه به علت مسدود شدن مسیر حرکت آب در مسیل توسط لاستیک رها شده یک خودرو، آب به داخل این واحد مسکونی بازگشته است.

حشمت تقوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عصر روز جمعه هفته گذشته یک واحد منزل مسکونی واقع در محدوده اداره برق سابق شهر، دچار آب‌گرفتگی شد.

وی با بیان اینکه این خیابان نامگذاری نشده است، افزود: در سال‌های بسیار قدیم حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ سال پیش یک مسیل در این منطقه وجود داشته که آب‌های سطحی از آن عبور می‌کردند.

سرپرست شهرداری شهر بابا حیدر ادامه داد: مالک این واحد هم در همان سال‌های گذشته حدود ۳۰ یا ۴۰ سال قبل هنگام احداث، منزل مسکونی را روی این مسیل بنا کرده است.

وی با بیان اینکه روز حادثه به علت مسدود شدن مسیر حرکت آب در مسیل توسط لاستیک رها شده یک خودرو، آب به داخل این واحد مسکونی بازگشته است، تصریح کرد: بعد از اطلاع به شهرداری نسبت به بازگشایی این مسیل در مدت زمان کوتاهی اقدام شد، اما آب زیادی وارد این منزل مسکونی شده بود.

تقوی ادامه داد: در گذشته نظارت درستی روی ساختمان سازی در این نقطه نشده و در طول این سالیان هم این موارد رخ نداده، اما روز حادثه شدت بارندگی یک باره زیاد شد و سهل انگاری و بی توجهی به وجود لاستیک خودرو، موجب برگشت آب شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این لاستیک مسیل آب را مسدود نمی‌کرد، خطری برای ساختمان وجود نداشت.

کد خبر 534190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.